Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går mitt siste år på videregående, og hadde egentlig tenkt til å starte rett på sivilingeniør ved NTNU - helt til jeg fikk en mulighet knyttet til hobbyen min som betyr mye for meg, og som ikke lar seg kombinere med studier i en annen by. Jeg vil få nok å gjøre høstsemesteret, mens vårsemesteret kan bli noe tomt om jeg velger å ta et helt friår.

Jeg er ganske sikker på at studiet ved NTNU kan gjøres om til et deltidsstudium, slik at jeg kan begynne januar 2022. 

Ser dere noen ulemper knyttet til studietiden med å begynne til vårsemesteret?

Anonymkode: 7a37a...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg går mitt siste år på videregående, og hadde egentlig tenkt til å starte rett på sivilingeniør ved NTNU - helt til jeg fikk en mulighet knyttet til hobbyen min som betyr mye for meg, og som ikke lar seg kombinere med studier i en annen by. Jeg vil få nok å gjøre høstsemesteret, mens vårsemesteret kan bli noe tomt om jeg velger å ta et helt friår.

Jeg er ganske sikker på at studiet ved NTNU kan gjøres om til et deltidsstudium, slik at jeg kan begynne januar 2022. 

Husk at et friår sikkert koster deg 1,5 millioner.

Skrevet (endret)

slettet kommentar

Endret av Sara-Josefine
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Husk at et friår sikkert koster deg 1,5 millioner.

Hehe. 1,5 millioner delt på 2 blir 750 tusen om jeg kun tar et halvt. Man kan argumentere for at det er verdt det. Muligheten er now or never, ettersom jeg ikke vil satse på hobbyen min

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt ok valg, men angående setningen jeg har markert ---> dette ville jeg sjekket grundigere og vært sikker før jeg tok en avgjørelse (dvs ha det skriftlig fra studiestedet). 

Anonymkode: 2e3bc...27a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt ok valg, men angående setningen jeg har markert ---> dette ville jeg sjekket grundigere og vært sikker før jeg tok en avgjørelse (dvs ha det skriftlig fra studiestedet). 

Anonymkode: 2e3bc...27a

will do - takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...