AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Har en FF som jeg trives godt med. Jeg trives som singel, har vært singel lenge, stortrives med å bo alene og trenger min alene tid. Han har nylig flyttet fra tidligere samboer og de har en datter sammen på ca 10 år. Så han er heller ikke klar for noe nytt. Vi er ikke eksklusive og det funker bra for oss. Jeg gidder ikke / har ikke interesse av å flørte eller knulle på andre, for jeg får mine behov dekket av han. Jeg orker heller ikke for mye sex, kanskje 1 gang i uka. Han er på flere enn meg, og det bryr jeg meg ikke noe om så lenge han dekket mitt behov 😅 Men jeg merker jeg er litt redd for at han skal møte en annen dame han faller pladask for, ender opp i forhold med hu og vår kontakt må kuttes. Jeg liker veldig godt slik ting er nå... Jeg tørr ikke si dette til han, for det virker bare usexy. Vi har ganske god tone sammen. Det er snakk om mer enn kun knulling, vi oppfører oss som at vi er kjærester når vi er sammen 🙈 Vi kan ligge våkne på natta og snakke i timesvis, ha sex, prate litt til, sex en gang til også sovner jeg til slutt på skulderen hans 😅 Om vi sitter i sofaen så puser vi på hverandre, altså vi dekker hverandres behov for nærhet i tillegg til sexen. Vi har det så fint nå, samt det ikke er noen forpliktelser, som er så behagelig Jeg skulle gjerne hatt det slik for alltid, men jeg skjønner jo at sjansen for det er 0 %... Det er ikke sexen jeg er redd for å miste, det er den følelsen av trygghet nærværet hans gir meg Kan jeg snakke med han om dette? Eller bare si at jeg trives godt med hvordan ting er nå? Eller burde jeg holde kjeft og skyve unna disse tankene? Er redd for at jeg skaper et problem som egentlig ikke eksisterer Anonymkode: 726ae...318 2
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Du er forelsket. Dette kommer til å ende i hjertesorg for deg på ett eller annet tidspunkt. 14
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Menemen skrev (Akkurat nå): Du er forelsket. Dette kommer til å ende i hjertesorg for deg på ett eller annet tidspunkt. Jeg tror egentlig ikke det 😜 Jeg tror heller at jeg har blitt litt avhengig av trygghets følelsen han gir meg, og det er derfor jeg er redd for å miste det Jeg ønsker jo ikke å være i et forhold med han... da blir jeg også stemor, og jeg ønsker ikke det. Jeg vil ikke møte hans familie og jeg har null planer om å introdusere han for min familie. Jeg er også blitt ganske sær av å bo alene såpass lenge som jeg har gjort og ønsker ikke å bo med noen andre slik at jeg må endre på rutiner eller ta hensyn. Jeg trenger også veldig min alene tid. Jeg tenker, om jeg hadde vært forelsket, så hadde jeg hatt andre meninger enn det jeg skrev over her... ts Anonymkode: 726ae...318 2
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror egentlig ikke det 😜 Jeg tror heller at jeg har blitt litt avhengig av trygghets følelsen han gir meg, og det er derfor jeg er redd for å miste det Så hvis han kutter kontakten med deg i morgen fordi han har møtt noen er det helt ok? Det som er saken er at han ikke kommer til å kutte med deg så lenge han har grei tilgang på sex og kos. Ikke legg mer i det enn det det er. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Du har jo valgt denne situasjonen selv. Det er dette FF innebærer. En sur svie etter den søte kløe. Du kan velge å fortsette, og da leve med utryggheten at han kan dra når han føler for det. Eller avslutte selv. It's a losing game. Anonymkode: 61776...ffc 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Menemen skrev (37 minutter siden): Så hvis han kutter kontakten med deg i morgen fordi han har møtt noen er det helt ok? Det som er saken er at han ikke kommer til å kutte med deg så lenge han har grei tilgang på sex og kos. Ikke legg mer i det enn det det er. hele tråden min handler om at det er det jeg er redd for, at han skal kutte kontakt 😅😂 Jeg tror det kan gå an å ha et ønske om å fortsette dette uten å være forelsket Jeg tenker også som deg at han ikke vil kutte med meg siden han får sex og kos. Men om det kommer en annen kvinne inn i hans liv, så kan jo hun kreve det ts Anonymkode: 726ae...318 2
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men om det kommer en annen kvinne inn i hans liv, så kan jo hun kreve det Hvis han finner seg en kjæreste er det vel mer sannsynlig at han ikke ønsker mer kontakt med deg enn at hun "krever" det. Ganske naturlig å kutte ut folk man har sex med når man er i et forhold. Endret 16. mai 2021 av Menemen 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du har jo valgt denne situasjonen selv. Det er dette FF innebærer. En sur svie etter den søte kløe. Du kan velge å fortsette, og da leve med utryggheten at han kan dra når han føler for det. Eller avslutte selv. It's a losing game. Anonymkode: 61776...ffc Men slik er det med forhold også... de fleste forhold varer jo ikke livet ut. De i forhold kan også ende det når de vil eller avslutte. Men jeg vil ikke kalle forhold for losing game. Og da heller ikke ff... fuck friends er jo kun et navn på en type relasjon uten de fleste forpliktelser. Hvor mener du grensen på forpliktelser går før det er det du kaller for losing game? ts Anonymkode: 726ae...318 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Menemen skrev (8 minutter siden): Hvis han finner seg en kjæreste er det vel like sannsynlig at han ikke ønsker mer kontakt med deg enn at hun "krever" det. Ganske naturlig å kutte ut folk man har sex med når man er i et forhold. Ja... 🙈 Jeg vil ikke at han skal få seg kjæreste 😂 ts Anonymkode: 726ae...318 1
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja... 🙈 Jeg vil ikke at han skal få seg kjæreste 😂 ts Anonymkode: 726ae...318 Fordi du er forelsket. Kall det et "behov for trygghet", kall det hva enn du vil. 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja... 🙈 Jeg vil ikke at han skal få seg kjæreste 😂 ts Anonymkode: 726ae...318 Det er jo litt egoistisk av deg, hvis det er noe han ønsker seg men du ikke vil tilby. Anonymkode: 0c03f...55d 2
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo litt egoistisk av deg, hvis det er noe han ønsker seg men du ikke vil tilby. Anonymkode: 0c03f...55d Hun vil jo egentlig tilby det, da. Er bare det at han ikke vil mer enn sex. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo litt egoistisk av deg, hvis det er noe han ønsker seg men du ikke vil tilby. Anonymkode: 0c03f...55d Ingen av oss ønsker forhold, men man kan jo plutselig møte noen og endre mening pga følelser Menemen skrev (6 minutter siden): Hun vil jo egentlig tilby det, da. Er bare det at han ikke vil mer enn sex. Vi har en relasjon som er mer enn kun sex, men uten forpliktelser. Jeg ønsker ikke forhold, pga alt det medfører av forpliktelser 🙈 jeg liker det akkurat slik det er nå 😅 ts Anonymkode: 726ae...318 1
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #14 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har en relasjon som er mer enn kun sex, men uten forpliktelser. Jeg ønsker ikke forhold, pga alt det medfører av forpliktelser 🙈 jeg liker det akkurat slik det er nå 😅 Jeg skal ikke ta fra deg livsløgnen din. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #15 Skrevet 16. mai 2021 Menemen skrev (6 minutter siden): Jeg skal ikke ta fra deg livsløgnen din. Kan vi være enige om å være uenige? 😅 Men hva tenker du jeg burde gjøre? Bare la alt ligge og ikke legge for mye i det? 🙈 Du skrev tidligere at dette kommer til å ende i hjertesorg for min del... men uansett hva det ender i, så blir det jo også feil å droppe alt med han, i frykt for at det kommer til å gå dårlig i fremtiden. For meg blir det å ta sorgen på forskudd 🙈 ts Anonymkode: 726ae...318 1
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #16 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hva tenker du jeg burde gjøre? Bare la alt ligge Ja. Du skriver jo selv at du ikke er den eneste han har sex med. Hvorfor gidder du egentlig dette? 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Du vil bare ha han som FF. Han møter andre samtidig. Ja, han kommer til å møte en han faller pladask for, og da vil han kutte ut deg. Du kan ikke få i pose og sekk, skjønner du. Anonymkode: 57d6c...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 Menemen skrev (5 minutter siden): Ja. Du skriver jo selv at du ikke er den eneste han har sex med. Hvorfor gidder du egentlig dette? Jeg vet han en gang i blant har one night stands osv, men jeg er den eneste han møter regelmessig. Han pjusker og prater bare slik med meg også, andre damer er kun for knull og ferdig. Vi har jo noe fint på gang, og det er veldig behagelig at ingen av oss ønsker å dra den lenger og blande inn familie osv Jeg syntes også det er ganske greit at han får dekket sitt seksuelle behov andre steder også, da jeg ikke har like stor sex drive som han 😅 Han skulle gjerne knulla hver dag, men for meg holder det å møte han en gang i uka 🙈 ts Anonymkode: 726ae...318 1
Menemen Skrevet 16. mai 2021 #19 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet han en gang i blant har one night stands osv, men jeg er den eneste han møter regelmessig. Han pjusker og prater bare slik med meg også, andre damer er kun for knull og ferdig. Vi har jo noe fint på gang, og det er veldig behagelig at ingen av oss ønsker å dra den lenger og blande inn familie osv Nei, du er ikke noe mer spesiell for ham enn disse ONSene hans. Du er bare mer tilgjengelig. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #20 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vil bare ha han som FF. Han møter andre samtidig. Ja, han kommer til å møte en han faller pladask for, og da vil han kutte ut deg. Du kan ikke få i pose og sekk, skjønner du. Anonymkode: 57d6c...8a8 Hm 😕 ja... er det jeg er redd for 😅 ts Anonymkode: 726ae...318 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå