Gå til innhold

Har du erfaring med smartlipo, liposkulptur eller fettsuging?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For meg er alternativet smartlipo, fordi det også er oppstrammende på huden, noe de to andre ikke er....men det er relativt dyrt og jeg syns alltid inngrep er skummelt. Det positive er at man kan få gjort det fort og man er raskt på beina igjen. Jeg vurderer det sterkt - på magen, kanskje lår. Noen som har ghort dette? Fornøyd? Hvor gjorde du det og hva betalte du? Vet at fettet forsvinner permanent men man må jo leve sunt i etterkant. Har du klart å holde fettet av? Går vel også noe ned i vekt, siden fettet forsvinner....hvor mye mistet du i vekt? 

Smartlipo er slik at noe suges vekk der og da, mens resten smeltes og går ut med slaggstoffer, urin osv....tror jeg. Så vekten kan derfor gradvis gå nedover, lettere enn før. 

Jeg lurer i bunn og grunn på om det er verdt pengene. 

Anonymkode: 9a186...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Smartlipo er fullstendig lureri. Ikke kast bort pengene dine. Det var veldig smertefullt og hadde omtrent 0 effekt bortsett fra at kroppen faktisk ble litt styggere.

Gå heller for tradisjonell fettsuging. Det fungerer.

Anonymkode: 0d225...c3c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Gå til en plastikkirurg, ser flere melder om dårlige resultater. Smartlipo kan utføres av en hver lege, trenger ikke være plastikkirurg!

Anonymkode: 85de9...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...