Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Vi har tatt oss av en liten krabat en periode nå. Det har gått 3 dager fra vi så han sist til han dukket opp igjen i går, forskremt og litt pjusk. Så oppdager jeg at værhårene hans er bare noen korte stubber på den ene siden. Om det er noen som har vært slemme med den eller om den har vært i slosskamp vet jeg ikke men er det sjanse for at de vokser ut igjen????
Arkana Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Katter mister værhår jevnlig hele livet, og de vokser ut igjen som de skal. Så det tar nok ikke så lang tid før pusen din har fått lange fine værhår igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Åhh - det var godt å høre! Ble så bekymra jeg vettu! Takk for svar
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Jeg husker jeg var kjempebekymra for pusen vår da han mista værhårene på den ene siden da han var kattunge - men nå er de på plass igjen!
Sniglå Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Hvis det er flere katter i husholdningen kan det også skje at en katt gnager på værehårene til en annen for å etablere rang. Ikke farlig i det hele tatt, og de vokser ut igjen
Snuppelure Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Husker pusen til en venninne var litt for intresert i et stearinlys...... hun var mer fortvilet enn katten, og de vokste ut igjen :-)
Adonia Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Husker pusen til en venninne var litt for intresert i et stearinlys...... hun var mer fortvilet enn katten, og de vokste ut igjen :-) ← hihi, det gjorde min også. men det er kanskje et halvt år siden, og de er fortsatt litt kortere..
Trampe Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 De vokser seint, men de vokser ut igjen
Ciara Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Som de andre her har sagt - ja, værhårene vokser ut igjen! Faktisk hender det kattemødre gnager av værhårene på ungene sine. Det gjorde moren til min ene katt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå