Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan og når snakket du og kjæresten din om hva dere var ute etter og hva dere følte for hverandre?

Anonymkode: f9dd6...b31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener du om hvorfor vi likte hverandre i starten? Det snakket vi om da det skjedde. Dvs jeg har aldri snakket med noen av mine kjærester om "hva vi var ute etter". Jeg har aldri jaktet på folk. Jeg treffer de, liker de, og flørter. Og er det kjemi så er det alt jeg er "ute etter". Følelser snakker jeg om når det skjer, altså når jeg føler noe, uansett om det er vondt eller godt. 

Anonymkode: bfd27...c0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan og når snakket du og kjæresten din om hva dere var ute etter og hva dere følte for hverandre?

Anonymkode: f9dd6...b31

Det datt ut av typa etter noen øl på fest "synes vi bare skal være oss to, for jeg liker deg veldig godt" 

Jeg lo det bare bort som fylleprat, vi var trossalt bare venner som lå sammen. Men han gjentok det morgen etter, og 5 år senere sitter vi i huset vårt med barnet vårt. 

Anonymkode: ed7a2...723

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vært bekjente/ i samme vennekrets noen år før vi begynte å møtes litt alene (gjennom felles hobby,  kjente at det var noe spenning på gang og ble plutselig veldig ivrige på å møtes bare vi to). En kveld endte med en omfavnelse hvor han sa «hvis du involverer deg med meg nå, blir du ikke kvitt meg med det første». Så da var det oss. Flytta sammen i praksis etter et par uker, er gift nå, noen få år senere ☺️

Anonymkode: 95765...95c

Skrevet

Andre daten vår og snakket om det nesten hver dag siden. Aldri vært borti en mann som snakker så mye og åpent om hva han føler og tenker. 

AnonymBruker
Skrevet

Hm, vi møttes over nett og visste begge hva vi var ute etter. Så mye var gjort før vi møttes live. Da jeg traff ham, var det en lang date som nesten ikke tok slutt. 

Anonymkode: b596a...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...