Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså forholdet med vennepar. 

Var ute på restaurant med vennepar som jeg er blitt veldig glad i. Møttes for tredje gang ca. Ikke kjent lenge.

Min mann sa noe som er privat og skjønte fort han ikke skulle fortsette å fortelle mer. Jeg ble likevel skuffet over at han nevnte det og ga han et strengt blikk som i ganske irritert. Jeg var bare skuffet. 

Kvinnen i venneparet la merke til det og reagerte på det. Hun ble litt rar og jeg tror ukomfortable. 

jeg er utrolig flau over meg selv. 

Dette var likevel på slutten av møte så jeg fikk ikke mye kontakt med hun på slutten av naturlige grunner. Sa hade bra osv. 

tror dere hun tenker veldig lavt om meg nå pga det? Svar helt ærlig. 

jeg er kjempe flau. 

Anonymkode: a32c6...b3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overtenker 

Anonymkode: b4e94...7a5

• Liker 5
Skrevet

Det er jo vanlig av par har sånne "spark under bordet"-greier. Jeg tenker ikke noe over det annet enn at jeg blir nysgjerrig:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig situasjon, du har ikke gjort noe galt 

Anonymkode: 7cf80...2bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer kanskje an på hvor privat det var. Altså, om det var kleint eller ikke. Noen kan se på deg som snerpete som "vokter" mannen din, særlig om det han sa var ganske uskyldig. De vet jo ikke hva som er privat og hvor grensene går for deg. Dette er i alle fall hva jeg selv har fått erfare. (overhørte noen snakke om meg på en offentlig do.) 

Anonymkode: 8f340...89e

AnonymBruker
Skrevet

Uff :( 

Anonymkode: a32c6...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...