Gå til innhold

Bedre sex av bekkenbunnstrening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du et bedre sexliv og bedre orgasmer av å trene bekkenbunnsmuskulaturen? Hvor lang tid tok det før du merket forskjell?

Har blitt svakere etter graviditet og fødsel. Mannen sier at han kjenner at muskelsammentrekningene mine ved orgasme er svakere enn før. Jeg trener knipeøvelser, men trenger litt positive historier og motivasjon :)

Anonymkode: 6045f...66c

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. Jeg brukte en app, etter omtrent et år kunne jeg klare å melke mannen under sex og få han til å komme uten inn/ut penetrering, altså kun ved muskelaturen i skjeden. Litt av en høydare skal jeg si deg! 

Anonymkode: 340da...7a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Definitivt. Jeg brukte en app, etter omtrent et år kunne jeg klare å melke mannen under sex og få han til å komme uten inn/ut penetrering, altså kun ved muskelaturen i skjeden. Litt av en høydare skal jeg si deg! 

Stilig! 😁 Husker du hvilken app?

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, styrketreningen ga meg nytt sexliv. Nå kan jeg sitte oppå mannen og knipe meg selv til orgasme.

I doggy også, mens han støter kort så kniper jeg...himmelsk 😍

Anonymkode: b2261...f2f

• Liker 4
Skrevet

Ja, absolutt. 

Tidligere brukte jeg en app (søk på «Kegel» så får du opp en haug apper du kan velge mellom). I det siste har jeg testet en Perifit - det er mye morsommere. Det er et slags sexleketøy som er koblet til en app og så spiller du mobilspill med skjeden. Kulere blir det ikke. 👍

Vi har også trent sammen. Sexen blir bedre av at han også trener. 😉 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (På 16.5.2021 den 23.01):

Ja, absolutt. 

Tidligere brukte jeg en app (søk på «Kegel» så får du opp en haug apper du kan velge mellom). I det siste har jeg testet en Perifit - det er mye morsommere. Det er et slags sexleketøy som er koblet til en app og så spiller du mobilspill med skjeden. Kulere blir det ikke. 👍

Vi har også trent sammen. Sexen blir bedre av at han også trener. 😉 

Høres interessant ut, du synes det er verdt prisen?

Hvordan har dere trent sammen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 19.51):

Absolutt å anbefale for alle, jeg fikk en fantastisk og veldig spesiell orgasme av det... Vi bare lå der og kysset, pustet hverandre i øret, begge gjorde knipeøvelser annehver takt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Høres interessant ut, du synes det er verdt prisen?

Hvordan har dere trent sammen?

Om den er verd prisen, kommer jo litt an på din økonomiske situasjon og hvor mye du trenger treningen. Altså, jeg hadde ikke kjøpt denne som student. Da hadde jeg lite penger og stram muskel. Men etter et par barnefødsler har jeg mer penger og ikke fullt så stram muskel. Da ville den vært verd pengene.

Når han klemmer, så vipper han liksom pålen oppover. (Ganske morsomt å få ham hard mens han står og så legge f.eks. en vaskeklut over og se om han fortsatt klarer å vippe den oppover.) 😅

Men, det er kjekkere å trene når vi har sex. Jeg kjenner jo at han spenner musklene fordi pålen vipper oppover og han kjenner at jeg spenner fordi det strammer rundt pålen. Så da kan vi trene sammen ved at han f.eks. tar fem klem mens jeg slapper  av og så tar jeg fem klem mens han slapper av. 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...