AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Skal lage hjemmelagde karbonader som en del av et koldtbord til i morgen. Kan jeg lage dem/steke dem nå i kveld eller må jeg gjøre det i morgen? Det er en av flere ting jeg skal lage så hadde vært fint å ha noe klart i forkant 😊 Anonymkode: 2ff78...ab2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Det kan du godt gjøre. Men stek dem gjerne litt lite, og varm i dem i ovnen i en ildfast form i morgen. Det blir veldig bra Anonymkode: a4524...33b 3
Hannabanna Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Ja, men ikke stek dem helt 100 prosent ferdig og ikke ha for høy varme når du skal varme dem opp igjen. Så de ikke blir tørre.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Hvilken temperatur bør jeg ha når jeg skal varme dem opp i ovnen, og hvor lenge? Kan jeg steke løken også i kveld? 😊 TS Anonymkode: 2ff78...ab2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Jeg synes det er best om man lager de sagen før og lager karbonader av deigen, har plast over og setter i kjøleskapet. Synes smakene setter seg bedre da. Også steker raskt i panne på begge sider og inn i ovnen samme dag de serveres. Anonymkode: 4943d...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå