Gå til innhold

Ungen på 2 år falt ut av senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2 åringen falt ut av senga i går natt. Hun hylte, jeg trøstet og det virket greit. Hun sovnet igjen. 

Nå i dag er hun blå akkurat der kragebeinet er, på høyre side. Sier au, og vil ikke at noen skal være borti. Men hun har lekt, men sier au. 

Kan det være knekt? Noen som har erfaring? Drar på legevakten i morgen tenkte jeg. 

Anonymkode: 3ea1e...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en telefon til legevakten allerede nå du! De svarer gjerne på spørsmål!

Anonymkode: cf4df...e8e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ta en telefon til legevakten allerede nå du! De svarer gjerne på spørsmål!

Hun bruker armen, så hun fungerer fint. skal til å legge seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min brukte også armen fint når det var knekt. Men dere burde absolutt ta en sjekk, da det er viktig barnehage tar hensyn om det er knekt. Hvis ikke kan det gro feil.. 

Anonymkode: 5bbc9...7c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel bedre å dra i dag, sikkert færre på jobb og mer å gjøre der i morgen. Kan være knekt selv om man klarer bruke armen.

Anonymkode: 386a5...279

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakten fremfor å spørre på et forum når det kommer til slike ting. 

Anonymkode: 4a646...9ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere drar på legevakta🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 6d7ad...698

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du ringer likevel! Å ringe betyr ikke automatisk at dere får time nå i kveld! Kanskje de sier at det er greit at dere kommer i morgen, kanskje dere må møte opp i kveld! Du stoler mer på legevakten enn et forum med anonyme folk!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er vel bedre å dra i dag, sikkert færre på jobb og mer å gjøre der i morgen. Kan være knekt selv om man klarer bruke armen.

Anonymkode: 386a5...279

Nå er hun så trøtt. Tar henne med i morgen tidlig. Ringer i kveld. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akutthomøopati nå!

Anonymkode: 41159...dd0

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes. Du burde jo ringt legevakten tidligere idag, ikke oppretta en tråd etter leggetid på et forum. Er barnet ditt det er snakk om. Kontakt legevakt og hør hva de tenker. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
*Marihøna* skrev (1 minutt siden):

Hjelpes. Du burde jo ringt legevakten tidligere idag, ikke oppretta en tråd etter leggetid på et forum. Er barnet ditt det er snakk om. Kontakt legevakt og hør hva de tenker. 

Det virka bare som om hun hadde forslått seg litt. Kom ikke blåmerke før i dag. Vi var hos min mor, og søster. 

Jeg ringer de. Drar innom i morgen 

• Liker 2
Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

2 åringen falt ut av senga i går natt. Hun hylte, jeg trøstet og det virket greit. Hun sovnet igjen. 

Nå i dag er hun blå akkurat der kragebeinet er, på høyre side. Sier au, og vil ikke at noen skal være borti. Men hun har lekt, men sier au. 

Kan det være knekt? Noen som har erfaring? Drar på legevakten i morgen tenkte jeg. 

Min datter brakk kragebeinet ved å falle ut av senga på den måten. 

Hvorfor dro dere ikke på legevakta med en gang? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg knakk selv kragebeinet før fylte ett år da jeg falt ut av sofaen: så min erfaring tilsier at det kan være knekt. 

Anonymkode: 1fd84...f11

AnonymBruker
Skrevet
Trynefaktor skrev (19 minutter siden):

Min datter brakk kragebeinet ved å falle ut av senga på den måten. 

Hvorfor dro dere ikke på legevakta med en gang? 

Fordi det virket som om alt var greit, at hun bare var litt forslått. 

Har snakket med legevakten, og de sier vi kan komme i morgen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er lurt å ta dette til legevakten iallfall via tlf så det står i journalen ellers kan du få det på deg at det rettes mistanke mot mishandling istedenfor det uhellet som det var. Pluss det er jo alltid godt å vite at ting står bra til med de små.

Anonymkode: 99003...125

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen til en venninne brakk beinet i overarmen ved å falle ut av sandkassen (!), så selv om barn som regel tåler mye, kan de også brekke ting veldig lett. Foreldrene merket ikke at armen var brukket før etter noen dager og hadde veldig dårlig samvittighet etterpå. Så sikkert lurt med en tur på legevakten i morgen. Riktig god bedring til barnet!

Anonymkode: 3c391...369

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er lurt å ta dette til legevakten iallfall via tlf så det står i journalen ellers kan du få det på deg at det rettes mistanke mot mishandling istedenfor det uhellet som det var. Pluss det er jo alltid godt å vite at ting står bra til med de små.

«Pluss»? Det er da aller først og fremst viktig at det står godt til med barnet, langt fremfor om det eventuelt skal komme diverse mistanker.

Anonymkode: d3c33...b0b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår. 

Vil ikke at noen skal tro at jeg ikke vil det beste for barnet mitt, har tenkt så mye på dette i ettertid. Trodde oppriktig at hun "bare" falt ut og slo seg litt, ikke at det muligens er noe som er knukket! Uff altså :( Har snakket med legevakten, og vi kunne komme i morgen. 

TS

• Liker 4
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hadde dratt rett til legevakten. Ungen vil bli prioritet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...