Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller blir det ikke før etter helgen? 

Anonymkode: 7c522...a3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: af07f...7e4

AnonymBruker
Skrevet

Ja regner med det, siden det er rød dag på mandag (24)

Anonymkode: 9fd56...6f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja regner med det, siden det er rød dag på mandag (24)

Ja tenkte det selv? Pleier alltid å få noen dager før 25. og siden det er rød dag mandag, så kanskje før helgen? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja tenkte det selv? Pleier alltid å få noen dager før 25. og siden det er rød dag mandag, så kanskje før helgen? :) 

Håper det 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper det 🙈

Jeg og 💁🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Pleier alltid å få 23, så jeg regner med de kommer fredag :) 

Anonymkode: 4287e...cfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått noe enda 😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ikke fått noe enda 😭

Ikke jeg heller, men står «mine utbetalinger» på nav at de er til utbetaling idag.. 🤞🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboern min fikk utbetalt foreldrepenger i går.

Anonymkode: bb627...f1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samboern min fikk utbetalt foreldrepenger i går.

Anonymkode: bb627...f1d

Andre som har mottatt idag? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sjekket nå og de er kommet inn nå etter kl 11 en gang. 

Anonymkode: 80a37...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine kom nå for en times tid siden 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal få første foreldrepengeutbetaling nå i mai. Fikk vedtak 10.mai. Har fortsatt ikke fått penger på konto? Ser flere i termingruppa mi har fått penger i dag. På nav.no står det utbetaling 25.mai. Er det forskjell fra nav kontor til nav kontor når pengene utbetales? Er det mulig jeg får dem den 25 eller har det skjedd en feil? Synes det er rart at flere andre har fått i dag, men ikke jeg. 

Anonymkode: 01947...a9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skal få første foreldrepengeutbetaling nå i mai. Fikk vedtak 10.mai. Har fortsatt ikke fått penger på konto? Ser flere i termingruppa mi har fått penger i dag. På nav.no står det utbetaling 25.mai. Er det forskjell fra nav kontor til nav kontor når pengene utbetales? Er det mulig jeg får dem den 25 eller har det skjedd en feil? Synes det er rart at flere andre har fått i dag, men ikke jeg. 

Når er baby født? Hvis den er født nå i mai, får du ikke før i juni :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når er baby født? Hvis den er født nå i mai, får du ikke før i juni :) 

Hæ? Baby er ikke født enda🙈 men tok sånn at foreldrepermisjon begynte 3 uker før termin, altså fra 4.mai. Har termin 25/5.

Så du sier at jeg ikke får foreldrepenger før 25.juni? Hva skal jeg leve på så lenge da haha. Er jo ikke noe vits å sende meldekort denne helgen, siden jeg har fått innvilget foreldrepenger fra 4.mai. Og da må jeg jo betale tilbake AAP jeg evnt hadde fått imellomtiden...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ? Baby er ikke født enda🙈 men tok sånn at foreldrepermisjon begynte 3 uker før termin, altså fra 4.mai. Har termin 25/5.

Så du sier at jeg ikke får foreldrepenger før 25.juni? Hva skal jeg leve på så lenge da haha. Er jo ikke noe vits å sende meldekort denne helgen, siden jeg har fått innvilget foreldrepenger fra 4.mai. Og da må jeg jo betale tilbake AAP jeg evnt hadde fått imellomtiden...

Meg igjen. Kan legge til at det står på "min side" på nav.no at utbetaling er 25.mai. Dette står da på samme side hvor jeg kan få oversikt over foreldrepengeperioden min.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nei, haha, sorry, men nå rota jeg skikkelig 😂 blanda med barnetrygd 🙈 beklager det. 

Hvis du har fått innvilget foreldrepenger fra denne måneden, skal du selvfølgelig få de før juni. Unnskyld 😂

Siden utbetalingsdato er 25, ville jeg ventet til onsdag før jeg hadde ringt nav og etterlyst :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, haha, sorry, men nå rota jeg skikkelig 😂 blanda med barnetrygd 🙈 beklager det. 

Hvis du har fått innvilget foreldrepenger fra denne måneden, skal du selvfølgelig få de før juni. Unnskyld 😂

Siden utbetalingsdato er 25, ville jeg ventet til onsdag før jeg hadde ringt nav og etterlyst :) 

Puuh..!! Hehe. Okei, da får jeg vente til onsdag. Takk for svar🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...