AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Hei. Synes dette er kjemperart å skrive, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hver eneste natt, når vi har gått ned for å legge oss, hører vi dunkelyder fra øverste etasje (der kjøkkenet er). Det høres ut som skap som lukkes igjen, ca hvert 15 minutt. Finner ingen naturlig forklaring. Før tenkte jeg at det var katten, men han er død nå. Det som virkelig har fått meg til å reagere er en hendelse som skjedde tidligere i dag. Jeg og samboer sitter oppe i stua, og hører et nøkkelknippe som går i bakken nede i gangen. Han sier «hallo» fordi vi begge trodde det var noen der. Vi begge går ned med noe høy puls, og nøklene ligger midt på gulvet som om noen har kastet de. Kvelden før hadde jeg lagt de på skjenken som står inntil veggen. Inngangsdøra var låst, og var ingen der nede (believe me, jeg sjekka, for ville at det skulle være noen der fremfor noe uforklarlig). Hva ville dere gjort? Noen som har tips? Prøver å fortrenge det, men jeg synes faktisk det er utrolig ubehagelig nå. Anonymkode: ce29d...31d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Det er masse naturlige forklaringer, det er nok en litt løs lufteventil eller noe sånt. Helt normalt med lyder i hus. Nøklene hadde du nok bare glemt hvor du la. Anonymkode: 8bc71...b0e 6
Mrs Robinson Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er masse naturlige forklaringer, det er nok en litt løs lufteventil eller noe sånt. Helt normalt med lyder i hus. Nøklene hadde du nok bare glemt hvor du la. Anonymkode: 8bc71...b0e Jada, helt normalt å legge nøkler midt på gulvet 18
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er masse naturlige forklaringer, det er nok en litt løs lufteventil eller noe sånt. Helt normalt med lyder i hus. Nøklene hadde du nok bare glemt hvor du la. Anonymkode: 8bc71...b0e Joda, men når det er samme lyden hver kveld etter vi har gått ned.. Hører den aldri når vi faktisk er oppe. Og de nøklene kan jo ikke komme seg flere meter ut på gulvet av seg selv, greit nok om de falt rett ned fra skjenken men 😳 Anonymkode: ce29d...31d 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Ville forsøkt å be om fred. Det finnes noen som kan gi råd om formuleringer som kan brukes. Veit om flere som dette har hjulpet for. Man trenger ikke hyre inn dyr hjelp for å bli kvitt, så lenge man får en viss pekepinn om hvordan man snakker og ber om denne freden. Anonymkode: 80c55...82d 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville forsøkt å be om fred. Det finnes noen som kan gi råd om formuleringer som kan brukes. Veit om flere som dette har hjulpet for. Man trenger ikke hyre inn dyr hjelp for å bli kvitt, så lenge man får en viss pekepinn om hvordan man snakker og ber om denne freden. Anonymkode: 80c55...82d Hmm ja kanskje det er noe. Skal sjekke det ut, er livredd for å gjøre noe «galt» 😅 Føler meg litt koko, men samtidig har jeg en følelse av at vi ikke er helt alene. Anonymkode: ce29d...31d
Jeffe Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 Du kan sette opp mobilen på videoopptak så den filmer kjøkkenskapene før dere går ned i kveld. Hører dere lyden igjen kan du gå opp og se om du har fått noe på film. Hvis du TØR 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 6 minutter siden, Mrs Robinson said: Jada, helt normalt å legge nøkler midt på gulvet Ja, hvorfor skulle det ikke det? Fort gjort å feie de der når man holder på med noe og glemme å plukke opp. Sorry altså, spøkelser finnes bare ikke Skjeve hus, vind, skadedyr i vegger, dører og gulv som knirker,glemsomme og fantasifulle mennesker finnes det massevis av Anonymkode: 8bc71...b0e 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Jeffe skrev (1 minutt siden): Du kan sette opp mobilen på videoopptak så den filmer kjøkkenskapene før dere går ned i kveld. Hører dere lyden igjen kan du gå opp og se om du har fått noe på film. Hvis du TØR Herregud, du sier noe. Ja, vi får se om jeg tør Anonymkode: ce29d...31d 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm ja kanskje det er noe. Skal sjekke det ut, er livredd for å gjøre noe «galt» 😅 Føler meg litt koko, men samtidig har jeg en følelse av at vi ikke er helt alene. Anonymkode: ce29d...31d Du er ikke den eneste som opplever lignende ting. Jeg er selv ikke en som ville sagt at jeg tror på spøkelser og den slags, men jeg er oppdratt til at man skal be om fred når man flytter inn et nytt sted for å unngå slike hendelser. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke har gjort det, og so far so good, men den dagen jeg får en lignende følelse, så ville jeg uten tvil prøvd på det. Jeg hadde et sted jeg arbeidet i utlandet en sommer, hvor jeg virkelig ikke kunne fordra kjelleren. Hatet å være sistemann å gå for dagen, og da jeg luftet det med flere så var det sånn: "Å, ja, men det er jo fordi det ble henrettet folk under krigen her før." Så, ja. Jeg tror definitivt det er steder som kjennes mindre fredfylte enn andre. Anonymkode: 80c55...82d 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, hvorfor skulle det ikke det? Fort gjort å feie de der når man holder på med noe og glemme å plukke opp. Sorry altså, spøkelser finnes bare ikke Skjeve hus, vind, skadedyr i vegger, dører og gulv som knirker,glemsomme og fantasifulle mennesker finnes det massevis av Anonymkode: 8bc71...b0e Nja, hvis jeg hadde lagt de der med et uhell så hadde vi nok ikke hørt nøklene gå i gulvet. Er skeptisk som f selv, men det kan faktisk ikke forklares i mine øyne. Anonymkode: ce29d...31d 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 Kanskje det er katten som går igjen? 😉 Anonymkode: 9767b...1c9 2
Tatja Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 Garantert en naturlig forklaring. Kan det være dyr i huset, som kommer frem når dere går litt unna? Leter etter mat, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #14 Skrevet 16. mai 2021 Tatja skrev (4 minutter siden): Garantert en naturlig forklaring. Kan det være dyr i huset, som kommer frem når dere går litt unna? Leter etter mat, kanskje? I wish. Da hadde det vel vært flere lyder... Men skal prøve med kamera i kveld, så får vi se 😁 Anonymkode: ce29d...31d 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #15 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I wish. Da hadde det vel vært flere lyder... Men skal prøve med kamera i kveld, så får vi se 😁 Anonymkode: ce29d...31d Oppdater oss, da! Anonymkode: a0707...505 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #16 Skrevet 16. mai 2021 Hei. Det er helt sikker ånder som bor i huset deres. Det betyr det er IKKE mennesker som har dødd og går rundt der men det er spirits som loker der. Det eneste som kan hjelpe er at du skrur høyt på Ayah al kursi på youtube. Åndene hater å høre på koran og de flykter ut av huset. Bare prøv du taper ikke no. Ei heller blir du muslim hahaha men det funker! åndene liker å bo i det skjulte og i hus der det ikke er mye bråk. Kommer du i deres vei så vil de plage dere til dere flytter ut. Anonymkode: c748f...261
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Du får rope at de får være stille. Anonymkode: ad516...942
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hei. Det er helt sikker ånder som bor i huset deres. Det betyr det er IKKE mennesker som har dødd og går rundt der men det er spirits som loker der. Det eneste som kan hjelpe er at du skrur høyt på Ayah al kursi på youtube. Åndene hater å høre på koran og de flykter ut av huset. Bare prøv du taper ikke no. Ei heller blir du muslim hahaha men det funker! åndene liker å bo i det skjulte og i hus der det ikke er mye bråk. Kommer du i deres vei så vil de plage dere til dere flytter ut. Anonymkode: c748f...261 Du kunne tatt deg tid til å skrive riktig, når du skriver om andre sin religion. Anonymkode: 38fca...778 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #19 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du kunne tatt deg tid til å skrive riktig, når du skriver om andre sin religion. Anonymkode: 38fca...778 Er skrivefeil på et annet språk krenkegrunn? Virkelig..? Anonymkode: c8de8...edc 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #20 Skrevet 16. mai 2021 Prøv følgende: både du og din mann bør si høyt ut med rolig, men bestemt stemme: Dette er mitt hus, det er jeg som bor her nå og vi ønsker fred! Om du senser eller føler noe rundt deg kan du gjøre følgende: Se for deg et av følgende elementer som tiltrekker deg mest. Man vet som regel ganske fort hvilket: Vann Flammer eller Vind Visualiser deg så at du er beskyttet av det elementet du føler ligger deg nærmest. For min del er det alltid flammer. Da ser jeg på en måte meg selv utenfra med en flamme «mur» som roterer og brenner rundt meg til over hodet mitt. Samme kan du gjøre med vann eller vind. Dette kan gi deg trygghet nok til at du gjør deg utilgjengelig for dem. Evt kan du se for deg at ALL godhet og varme du har i kroppen din stråler ut av deg som sterkt og kraftig lys! Forsøk så å visualiser deg at lyset bærer lengre og lengre ut av kroppen din, slik at det fyller HELE huset. Hver krik og krok. Dette hjelper meg. Det kan så dukke opp igjen, men da gjør jeg samme rituale igjen og igjen. Hjelper hver gang, men hadde best effekt da også min mann høylytt sa han eier huset og vil ha fred. Anonymkode: f11a4...e63 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå