AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Herlighet, for en fin serie! Er voksen og har ikke barn, men har likevel sett de tre første sesongene. Innså først i dag at det har kommet en fjerde sesong i høst. Satt og grein allerede fire minutter inn i første episode av siste sesong🥺 En gutt som har mista broren sin. Flere voksne som har sett? Anonymkode: 39df9...126 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Vi har faktisk vært med i en episode. Fin serie og mye arbeid som ligger bak hver episode (fotograf og regissør var her i fire dager, i tillegg måtte barnet i studio for å lese inn fortellerstemmen). Anonymkode: d7e0f...8cc 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 NRK Super ser jeg ikke på, som voksen foretrekker jeg kanaler med annet innhold. Anonymkode: 7c145...76c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Herlighet, for en fin serie! Er voksen og har ikke barn, men har likevel sett de tre første sesongene. Innså først i dag at det har kommet en fjerde sesong i høst. Satt og grein allerede fire minutter inn i første episode av siste sesong🥺 En gutt som har mista broren sin. Flere voksne som har sett? Anonymkode: 39df9...126 Anbefaler også å se serien "Sånn er jeg og sånn er det". Jeg ble faktisk kjent med disse programmene som lærer i ungdomsskolen. Elevene syntes det er interessant og koselig å se på i lunsjen. Anonymkode: 26fb8...dab 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 17.38): NRK Super ser jeg ikke på, som voksen foretrekker jeg kanaler med annet innhold. Anonymkode: 7c145...76c Den ligger på vanlig nrk appen også. Anonymkode: 41f6d...910 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå