AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Jeg forsøkte meg på oppskriften «Cupcakes til 17. mai med vanilje, jordbær og hvit sjokoladekrem» fra Det søte liv. Startet med den hvite sjokoladekremen, som ble gul og skilte seg🙈 Så etterpå at jeg brukte vaniljeessens i stedet for ekstrakt. Prøvde å vispe det sammen så godt jeg kunne, og puttet det i kjøleskapet. Det skal stå en stund i kjøleskap. Kan den reddes, og er det noe jeg kan gjøre for å få den hvitere?😅 Brukt hvit sjokolade for 150kr, og nå er jo butikkene stengt og. https://www.detsoteliv.no/oppskrift/cupcakes-til-17-mai-med-vanilje-jordbaer-og-hvit-sjokoladekrem Anonymkode: 48cc7...8ef
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Du kan få den hvitere med hvit pastafarge, men det har du kanskje ikke? Vanlig konditorfarge fungerer dårlig. Anonymkode: 66150...e79
Ananas. Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Søk på «fix broken ganache» etc., så finner du tips. Hvis du fikk den sammen igjen før du satte den kaldt, så er den trolig reddet fra før 😊
Gjest Rosendahl Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 (endret) Dra på bensinstasjonen og kjøp marshmallows. Legg en på hver muffins. Kjør i mikro eller ovn til de smelter. Tada. Endret 16. mai 2021 av Rosendahl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå