Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

jeg har vært i ett forhold i 11 år. Har 1 barn , vi har de siste 4 årene ikke hatt det bra. Mistet kverandre. Kranglet om alt, ble smålig, ingen glede eller kjærlighet. Dårlig stemning hele tiden. Han vil ikke i parterapi , og mener alt er min feil. Jeg mener vi begge på vår kant har skyld i dette. Siste årene var han ikke særlig grei, kalte meg stygge ting, ble veldig sint for små ting og jeg følte meg «fanget». Jeg besluttet at vi skulle flytte fra hverandre, han flyttet ut og ting gikk ok. Etter en stund møtte jeg en mann, som såg meg, anerkjenner meg, tar både meg og mitt barn som vi er og bare elsker oss. Gjør alt for oss. Vi hadde det skikkelig bra. Men helt utav det blå begynner jeg å føler anger, eller usikkerhet. Vet ikkje hva jeg føler. Så jeg skyver han nye unna . Prøvd å snakke med eksmannen min for å Høre hans tanker men han mener ting er over. Plutselig ble det vannskelig å høre. Plutselig sto jeg midt på Leos lekeland og følte meg helt alene. følte alle andre var der som en familie , to voksne og barn. Mens eg alltid blir alene om alt. Og nå vet jeg ikke hva jeg føler om Noe, noen eller noen ting. Hva skjer og hva skal jeg gjøre?  Hva er rett? Hvorfor føler jeg plutselig et savn til noe og noen som ikke gjor meg bra? 

Anonymkode: 9b85c...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du brått har oppdaget at du er skilt og alene. Rebounden er historie og det er først nå prossessen begynner. 

Anonymkode: e66e6...4ce

Skrevet

Huff så lei meg jeg blir på dine vegner😥😭, så utrolig trist følelse med alenehet😭føler virkelig med deg, men ikke mist motet, det tok nok slutt for en grunn, han virket i grunn ikke helt bra for deg, du får nok en ny og bedre mann som ikke dier stygge ting til deg. Du fortjener så mye bedre og det blir du nok å få🌹sender deg en stor trøsteklem 

• Liker 1
Skrevet

Det er normalt å kjenne på sorgen over at ideen om kjernefamilien er tapt. Det behøver absolutt ikke bety at du savner eksen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Du savner tanken på hvordan ting kunne blitt med han eksmannen, men ikke ble. 

På tide bare godta det. Du er ikke alene. Du har barn, du har deg selv. Det holder. 

Anonymkode: 307a0...9a6

AnonymBruker
Skrevet

The Downfalls of Monkey Branching:

Anonymkode: 4ae27...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...