L@dy Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 På Pc`en har jeg tekstbehandlingsprogrammet Microsoft Works. Jeg har tidligere brukt Office pakken og lurte på hva som er best. Det kommer kanskje an på hva en skal bruke tekstbehandlings programmet til også? Ikke vet jeg. Men jeg har installasjons cd til Office pakken, men dersom works er helt greitt så gidder jeg ikke å legge det inn. Etterhvert blir det nok en del jobbsøknader jeg kommer til å skrive, det er vel hovedsaklig det. Om noen har kommentarer så er det fint.
Gjest Madeline Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Hva som er det beste programmet skal ikke jeg si noe om, men jeg bruker stort sett bare works. Det synes jeg fungerer helt greit. Har ikke hatt brukt for noe annet program. Jeg har også office på pc`en men det er sjelden jeg bruker det. Mulig at det er en vanesak, men jeg føler at jeg får gjort det jeg skal med works og er fornøyd med det.
Gjest Homer Simpson Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 (endret) Jobbsøknader bør skrives i .doc-fomat, og kan works lagre i det formatet? Endret 5. september 2005 av Homer Simpson
Arkana Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Office, mange flere funksjoner, flere eksportmuligheter. Eneste fordel med Works er at det er billigere.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Jeg har bare Works på denne maskinen og det er no dritt. Funker jo bra i seg selv, men jeg får jo ikke sendt filer til endel folk. Noen steder gjøres de om til WordPad-format, men det er ikke alltid. Så jeg skal installere Office-pakke nå
L@dy Skrevet 5. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2005 Takker for tilbakemeldinger. Det blir til at jeg installerer office pakken, siden jeg har installasjons cd`en. Så kan jeg jo teste ut og se hva jeg liker best.
skrue Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Office er best når det gjelder funksjonalitet og vil jeg anta kompatibilitet (lese dokumenter man får av andre). Works er best om maskinen som skal brukes har liten plass tilgjengelig eller er for langsom til at Office kan brukes effektivt. I tillegg er Works altså billigere. For folk som ikke er vant datamaskiner vil jeg tro Works er raskere å lære. Ha selv Office, men bruker den så lite at jeg er ganske sikker på at Works hadde gjort nytten for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå