Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

14 dpo idag. Har ingen test liggende så får ikke testet. Men er kjent med livmortappen da jeg pleier å sjekke den ifra 6 dpo til mensen kommer hver syklus. Den er som den pleier, lav og kjennes åpen ut. Synes fortsatt det er litt vanskelig å kjenne forskjell på åpen og lukket. Men gropen er vel litt større enn når jeg tenker den er lukket. Forskjellen nå kontra tidligere sykluser er vel at jeg enda ikke har begynt å spotte som jeg vanligvis gjør fra 12 dpo, derfor jeg lurer så sterkt på om jeg kanskje er gravid. 
Så kan livmortappen være lav og delvis kjennes åpen ut selv om man er gravid? Erfaringer? 

Anonymkode: 316ba...e86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en hyppig livmortapp-kjenner, og jeg merket ikke forskjell da jeg ble gravid! Det tok overraskende mange uker før den trakk seg opp og lukket seg helt :)

Anonymkode: ef047...6c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var en hyppig livmortapp-kjenner, og jeg merket ikke forskjell da jeg ble gravid! Det tok overraskende mange uker før den trakk seg opp og lukket seg helt :)

Den kjentes altså helt lik ut som når jeg ikke var gravid! Middels høyde og delvis åpen, slik den pleide å være rett før mens. 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tafs på den.

Anonymkode: 5cc47...2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...