Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt løs mage og mye luft i dag, uke 38+2... Hvor mange dager før fødsel hadde dere det slik? Lite lyst å føde i morgen 😳

Anonymkode: ac6d7...253

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik nøyaktig i 4 timer før ungen var ute 😂 

Anonymkode: 4b992...41a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 34, og har allerede begynt å få løs og hard mage om hverandre, så tror det varierer veldig. 

Er med i en gruppe som har termin i juni, og der varierer det også veldig, mange spør om det samme som deg. 

Men skjønner godt du ikke vil føde i morgen, men skjer det så skjer det, blir vanskelig å holde han inne 😂😂 

Så lenge du ikke har noen andre symptomer, så er det stor sjanse for at du ikke føder i morgen 🤞🤞

Men masse lykke til med fødsel når den tid kommer! 😊

Anonymkode: 3ffa0...5a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde det slik nøyaktig i 4 timer før ungen var ute 😂 

Anonymkode: 4b992...41a

Har vært slik i hele dag, så håper ikke det samme gjelder her 🙈 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er i uke 34, og har allerede begynt å få løs og hard mage om hverandre, så tror det varierer veldig. 

Er med i en gruppe som har termin i juni, og der varierer det også veldig, mange spør om det samme som deg. 

Men skjønner godt du ikke vil føde i morgen, men skjer det så skjer det, blir vanskelig å holde han inne 😂😂 

Så lenge du ikke har noen andre symptomer, så er det stor sjanse for at du ikke føder i morgen 🤞🤞

Men masse lykke til med fødsel når den tid kommer! 😊

Anonymkode: 3ffa0...5a8

Krysser fingrene for at han holder seg inne til tirsdag, minst 🙈 Er tredjemann, så han er vel en luring....  

Har kynnere og nedpress, men det har jeg hatt leeenge... 

Tusen takk 🥰

ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det sånn begge gangene jeg fødte.  Barna var ute 6-8 timer senere.

Anonymkode: b1baf...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ca en halvtime før vannet gikk, etter diaré begynte ordentlige rier. 

Anonymkode: a5c80...71c

AnonymBruker
Skrevet

Hatt det slik i 1 uke, 34+4

Anonymkode: f89a8...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Fikk diare rundt 2-3 på natta. Kidden var ute kl 12 på formiddag. Uke 40 på dagen.

Anonymkode: 924d1...df2

AnonymBruker
Skrevet

Med nr. 4 våknet jeg på natta av at jeg måtte akutt på do. Løp til og fra do en stund før jeg kjente at det også var litt rier. 70 minutter etter at jeg våknet med diaré var hun ute. 😁

Anonymkode: aa6c5...e49

Skrevet (endret)

Jeg hadde det hele dagen før jeg dro på sykehuset (dro dit for en sjekk pga merkelig utflod og ville få det undersøkt). Viste seg da vi kom dit at jeg var i full fødsel med 6 cm åpning da jeg ble undersøkt der, uten å ane det 😬

Jeg fikk klyster å ta før jeg skulle legges i fødesengen, men det kom ikke en dråpe ut, ettersom jeg jo hadde tømt meg helt på naturlig vis i løpet av dagen. Jeg våknet klokka 8 den morgenen med sterke ryggsmerter og diare. Ungen var ute halv ni på kvelden.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drakk lakserolje da, men hadde løs mage av og på de siste ukene før fødsel. Dagen før fødsel var det 100% rennaræv pga olja. 

Anonymkode: c9ef7...d94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde det sånn begge gangene jeg fødte.  Barna var ute 6-8 timer senere.

Anonymkode: b1baf...ff6

Merket du rier med en gang da? 

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (58 minutter siden):

Jeg hadde det hele dagen før jeg dro på sykehuset (dro dit for en sjekk pga merkelig utflod og ville få det undersøkt). Viste seg da vi kom dit at jeg var i full fødsel med 6 cm åpning da jeg ble undersøkt der, uten å ane det 😬

Jeg fikk klyster å ta før jeg skulle legges i fødesengen, men det kom ikke en dråpe ut, ettersom jeg jo hadde tømt meg helt på naturlig vis i løpet av dagen. Jeg våknet klokka 8 den morgenen med sterke ryggsmerter og diare. Ungen var ute halv ni på kvelden.

Leser at flere går med løs mage i flere dager før fødsel, her er problemet at jeg også har vondt i magen 🤯 Håper det bare er forbigående! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...