Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har tynt, tørt og slitt hår et resultat av sykdom og medisiner + få frisørtimer de siste årene. 
Har klippet det kortere i høst for å få bort det som var mest slitt, men har et håp om å få det til å vokse seg langt ganske raskt igjen. 

Har nå brukt Arcon Tisane piller i 3mnd og ser at håret ser noe sunnere ut, uten at det har gjort så mye med lengden på håret. Tomt for de pillene nå, men har bestilt hairvolume som også er piller for å se om de kan hjelpe på 😊

Jeg er i tillegg ute etter en god shampoo og balsam som kan gi håret fuktighet, og som gjør håret sunnere slik at det får mulighet for å gro raskere igjen.

Noen tips? 

Anonymkode: e5a79...9ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjampo er til for å fjerne overflødig fett, du bør med andre ord ikke satse på at en sjampo skal være hovedkilden til fukt. Gå for på en sjampo som ikke stripper håret for fukt, men er håret tørt/slitt må du ha hårkur for å kunne forbedre det nevneverdig! Hensikten med balsam et å «låse inn» fukt i håret, bruk derfor alltid balsam tilslutt slik at hårkuren «slipper til» først. 

Personlig liker jeg all soft og extreme seriene til redken. Kerstase har også mange gode produkter.

Anonymkode: c6e8d...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...