Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg kan få noen gode tips her.

Jeg er 28 år, og dette er min første kjæreste. Vi har vært sammen i litt over et halvt år :)

Forholdet går ikke i den retningen jeg ønsker, og vi er veldig ulike på mange måter. Vi har pratet litt om dette, og at det er en utfordring.

Jeg har konkludert med at jeg ikke ønsker å fortsette/prøve mer, og at jeg må slå opp.

Hvordan gjør jeg dette på snillest mulig måte? 

Hos han, så jeg kan gå når jeg er ferdig? Hos meg, så han kan gå? Gå en tur? Skal jeg si hvorfor jeg slår opp, eller bare si jeg føler det ikke fungerer og at jeg vil avslutte? 😕  Vet ikke helt hvordan man angriper dette. 

Anonymkode: 90baf...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det hjemme hos noen av dere. Utendørs, fortrinnsvis ikke midt i en park full av folk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Menemen skrev (2 minutter siden):

Ikke gjør det hjemme hos noen av dere. Utendørs, fortrinnsvis ikke midt i en park full av folk. 

Vi bor midt i byen, og det er alltid mye folk rundt. I tillegg hadde han nok mistenkt at det "kom noe", siden vi aldri går tur. Synes også han er litt sart, så føler det er slemt å gjøre det offentlig..

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi bor midt i byen, og det er alltid mye folk rundt. I tillegg hadde han nok mistenkt at det "kom noe", siden vi aldri går tur. Synes også han er litt sart, så føler det er slemt å gjøre det offentlig..

TS

Kinkig, men selv jeg som bor midt i Oslo klarer å finne en benk eller utested hvor det ikke befinner seg mengder av folk til enhver tid.

AnonymBruker
Skrevet
Menemen skrev (1 minutt siden):

Kinkig, men selv jeg som bor midt i Oslo klarer å finne en benk eller utested hvor det ikke befinner seg mengder av folk til enhver tid.

Da bor vi nok omtrent i samme område.

Føler bare det ikke er noe greit å gjøre det offentlig.. Men uansett: hva sier man?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da bor vi nok omtrent i samme område.

Føler bare det ikke er noe greit å gjøre det offentlig.. Men uansett: hva sier man?

Si det du har skrevet her:

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Forholdet går ikke i den retningen jeg ønsker, og vi er veldig ulike på mange måter. Vi har pratet litt om dette, og at det er en utfordring.

Jeg har konkludert med at jeg ikke ønsker å fortsette/prøve mer, og at jeg må slå opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det hjemme i leiligheten. Var fryktelig ubehagelig, og jeg pleier selvfølgelig begynner å smile i ubehagelige situasjoner 😭 

Anonymkode: 1f5a8...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...