Gjest miracle ikke innlogga Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 solgte noen skolebøker over posten! kjøper skulle da betale for å hente ut pakken på ca 1500 kroner. jeg fikk et kolli nummer og kunne følge med på pakken hele tiden, lørdag kl 15 ble den hentet ut i følge dette. men jeg har fortsatt ikke mottatt penger inn på min konto........ hva gjør jeg? tar det så lang tid? det er snakk om postbanken.. miracle
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Jeg har gjort akkurat det samme; jeg solgte noe over nettet og kjøperen skulle da betale for å hente ut pakken og han skulle også betale portoen. Det tok laaaang tid før pengene dukket opp på konto, kanskje to-tre uker, så det er fortsatt sjangs for at de kommer inn
Nella Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Sendte du i oppkrav så får jo ikke personen ut pakka før det er betalt, da kan du ringe posten å høre om det er registrert inn hos de og om de vet hvor lang tid det tar. Se www.posten.no
Gjest xz Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Du må smøre deg med tolmodighet. Min ventetid er en uke.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Jeg har også sendt en pakke som postoppkrav. Fra mottaker tok ut pakken til pengene var på konto tok det 1-2 uker. Og det selv om pengene skulle inn på postbanken.
Gypsy Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Nå er det bare mandag i dag da, det tar litt tid før slikt registreres i systemet, spesielt når det er helgedager inne i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå