Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Har alltid feiret 17.Mai sammen med familie og venner, men i år blir jeg alene. Synes det er kjipt siden jeg bor alene og elsker å være med folk så jeg så frem til den dagen med god mat og folk jeg er glad i. Hadde ikke lyst å være alene på 17.Mai også men sånn blir det i år. Så jeg lurer på om flere skal være alene? Hva skal dere for å få dagen til å gå og for å få en grei dag likevel? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lage meg god mat og se en film eller to.  Null stress å feire alene.

Anonymkode: 70815...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Jepp :) 

Jeg har forsåvidt mann/barn, men er for syk til å delta på noe. Samme som i fjor.

Så jeg gjør ingenting, som alle andre dager. 

Men hadde jeg vært «normalt» funksjonsfrisk og enslig hadde jeg kanskje......tja. Planlagt noe dilling med en hobby, tatt meg en tur i skogen, kanskje dillet i en hage eller på en veranda om jeg hadde det.

Sykleltur om jeg kunne sykle.

Og spist en god dessert eller kjøpt en is :)

Anonymkode: f5409...a5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt alene. Vurderer å dra ut i marka eller på fjellet. Blir bare mer ensom av å se andre folk være sammen.

Anonymkode: 92f08...7df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feiret jul alene så kan komme med tips til hva jeg gjorde den dagen

1) Logg ut av alle sosiale medier og vær utlogget frem til onsdag. Da slipper du å se alle storyes osv om alles "perfekte" 17.mai

2) Ikke skru på tven eller les nyheter frem til tirsdag

3) Finn et par gode film og serier som du kan se og lag deg noe god mat.

4) Aksepter at dagen i år feirer du alene, og at det kommer mange flere 17.mai fremover som forhåpentligvis blir annerledes enn den du feirer i år

Anonymkode: 6adca...7c8

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal på tur, pakker sekken med et flagg, god mat, drikke, hengekøye og en bok og så drar jeg til et turområde som ligger rett ved sjøen og tilbringer dagen der🇳🇴

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er kjipt å være misunnelig men jeg er litt det. For meg er 17.mai veldig mye stress og plikter. Jeg skal besøke foreldre på sykehjem, jeg skal rydde hus og lage mat til familien. Jeg er alene om alt. Ønsker meg mest av alt bare en 17.mai der jeg kan sitte hele dagen og se på feiring på tv, spise is , kaker og god mat og ikke føle på noe press . 

Så ; gjør det du har lyst til . Om det er å sitte hjemme å kose deg, gå en fjelltur med flagg i sekken eller noe annet. Livet er som det er og man får gjøre det beste ut av det enten man er blandt mange eller alene. Og så kan man satse på å få en feiring akkurat som man ønsker seg neste år. 

Anonymkode: bf2a4...1ec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...