Gå til innhold

Kjøpte lomper til 17 mai, de revner og går helt i oppløsning!!!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på rema 1000 og kjøpte 4 pakker med lomper og mange pølser, stekte noen pølser nå for å ta det lettvint men lompene var ubrukelige, de var så tørre og sprø så de revnet og gikk i oppløsning når jeg rullet.. !! 17 mai er nå ødelagt, kan jo ikke spise pølser uten lomper!! Lompene er helt ubrukelige og har ingen søndagsåpne butikker her jeg bor så jeg får kjøpt nye! !!

hvorfor i helvete får de lov å selger slike ubrukelige lomper ????? 

Anonymkode: 868ba...910

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varmet du dem ikke først i mikro?

eventuelt kan du uke bare bake pølsebrød? Gjort på 1-2-3

Anonymkode: 2329d...1db

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ro ned litt. Er faktisk ikke verdens undergang. Enten så får du spise lompen ved siden av eller så får det bli pølser uten lompe. Eventuelt ingen pølser.

Anonymkode: b5b48...bcf

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Du må da kjenne på lompene når du kjøper dem.

Men bensinstasjonen har nok.

Anonymkode: 902ae...ed0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Varmet du dem ikke først i mikro?

eventuelt kan du uke bare bake pølsebrød? Gjort på 1-2-3

Nei det har jeg aldri gjort før heller med andre lomper, har ikke mikro.

har ikke det som trenge for å bake det og har ikke tid heller 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Aldri møtt noen som varmer lomper i mikro

Anonymkode: c9d9a...868

Så rart!!! Blir jo mye saftigere da 🤪

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du får ta en langtur med bilen og kjøre til den nærmeste søndagsåpne butikken eller kjøpe det på bensinstasjonen. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel kanskje noen bekjente i nærheten som har en pakke gjær og litt mel??

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ro ned litt. Er faktisk ikke verdens undergang. Enten så får du spise lompen ved siden av eller så får det bli pølser uten lompe. Eventuelt ingen pølser.

Anonymkode: b5b48...bcf

Jo det er faktisk det det er, 17 mai blir nå ytterligere ødelagt enn det allerede er med covid. Kan jo ikke gjøre noen av delene, lompe er til å ha rundt pølser og en 17 mai uten pølser går ikke an 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må da kjenne på lompene når du kjøper dem.

Men bensinstasjonen har nok.

Anonymkode: 902ae...ed0

Det er ikke alltid lett, og dessuten har jeg aldri opplevd dette før, kjøper vanligvis Gjøvik lompe men de var utsolgt, kjøpte rema sitt merke og tenkte ikke noe over det. 

kan se men der er det ekstremt dyrt 

Skrevet

Uansett så er ikke 17 mai ødelagt pga noen lomper. 

Server pølser med potetsalat/potetmos/båtpoteter, salat, diverse grønnsaker, ketchup, sennep, barbequesaus, annen saus/dip. Slik at alle tar det de vil ha. Koster nesten ingenting og gjør pølsemåltidet til en ordentlig fest. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

kjøpte rema sitt merke og tenkte ikke noe over det. 

Jeg kjøper alltid de billige fra rema å varmer litt i mikro, aldri problem med dem da. Men siden du ikke har mikro heller kan du teste med å ta på stekeovnen på lav varme, med en kopp med vann inni, legg så en lompe inni ovnen så blir nok det bra etter noen minutter

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (4 minutter siden):

Du får ta en langtur med bilen og kjøre til den nærmeste søndagsåpne butikken eller kjøpe det på bensinstasjonen. 

Vet ikke om noen som har åpent i nærheten her, må da sikkert kjøre i timevis. Kan se på bensinstasjonen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har vel kanskje noen bekjente i nærheten som har en pakke gjær og litt mel??

Kan høre med noen 

Gjest laPistola
Skrevet

Finnes det ingen bensinstasjon i nærheten heller? Noen nabo som har ekstra? Hvis ikke kan du vel bruke de største delene fra lompene ? Hvis dette ødelegger 17. mai for deg lurer jeg veldig på hvordan du takler faktiske problemer som oppstår . Det er neppe ulovlig og selge slike ubrukelige lomper, men du kan jo evt kontakte advokat til uken om du mener du har blitt utsatt for et lovbrudd. Lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (4 minutter siden):

Uansett så er ikke 17 mai ødelagt pga noen lomper. 

Server pølser med potetsalat/potetmos/båtpoteter, salat, diverse grønnsaker, ketchup, sennep, barbequesaus, annen saus/dip. Slik at alle tar det de vil ha. Koster nesten ingenting og gjør pølsemåltidet til en ordentlig fest. 

Jo det er det, har alltid hatt lomper på 17 mai, det er ikke noe jeg vil endre på. Har noe av det i tillegg men må ha lomper på 17 mai

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oi, så sinna! :ler:

Anonymkode: e628b...be6

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo det er det, har alltid hatt lomper på 17 mai, det er ikke noe jeg vil endre på. Har noe av det i tillegg men må ha lomper på 17 mai

Hvis det er så voldsomt viktig så er det bare å google nærmeste søndagsåpne butikk og bruke dagen på den turen. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (1 minutt siden):

Finnes det ingen bensinstasjon i nærheten heller? Noen nabo som har ekstra? Hvis ikke kan du vel bruke de største delene fra lompene ? Hvis dette ødelegger 17. mai for deg lurer jeg veldig på hvordan du takler faktiske problemer som oppstår . Det er neppe ulovlig og selge slike ubrukelige lomper, men du kan jo evt kontakte advokat til uken om du mener du har blitt utsatt for et lovbrudd. Lykke til. 

Jo 1 men de pleier ikke å ha så mye og regner med det har gått unna en del nå til 17 mai. Hvis du ikke forstår at dette ødelegger min 17 mai får du la vær å forstå det, men det har vi som familie hatt så lenge jeg har levd. 
blir ikke advokat men tv2 hjelper deg blir det nok

AnonymBruker
Skrevet

Oi, så sinna! :ler:

Anonymkode: e628b...be6

Ja, er det så rart??

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...