Gå til innhold

Sterkere orgasmer på han av oss som tas analt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et homofilt par 19 og 21 år. Vi opplever at han av oss som tas analt, får mye sterkere orgasmer. Vi er sånn at bare en av oss som tas analt. Jeg er eldst og han som tar.

Er det helt vanlig at han som blir tatt, får de heftigste orgasmene. Han kommer helt vilt hardt.

Anonymkode: 08bb9...17b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: bbb58...62b

AnonymBruker
Skrevet

Bli tatt selv og test.

Anonymkode: 6db4f...ac8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bli tatt selv og test.

Har tenkt på det, men vi er litt låst i mønstret i hvem som gir og hvem som tar i mot. Vært sammen i 2 måneder og ganske nytt forhold.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bli tatt selv og test.

Jeg har prøvd å bli tatt analt. Jeg holdt på å dø bokstavelig talt da jeg fikk orgasme. Holdt på å dø. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske så heterofil av meg, men kjæresten min har brukt leketøy på meg noen ganger og… wow…

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har prøvd å bli tatt analt. Jeg holdt på å dø bokstavelig talt da jeg fikk orgasme. Holdt på å dø. 

Så det ble dobbelt på å, «Holdt på å dø» Men det gjorde jeg. Trodde ikke det skulle være så sjukt digg.

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (2 timer siden):

Jeg er ganske så heterofil av meg, men kjæresten min har brukt leketøy på meg noen ganger og… wow…

Var det like ekstremt deilig for deg? Prøvde å la typen ta meg i kveld. Han får alltid så ekstreme orgasmer, men det gjorde jammen meg jeg også.😅

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er et homofilt par 19 og 21 år. Vi opplever at han av oss som tas analt, får mye sterkere orgasmer. Vi er sånn at bare en av oss som tas analt. Jeg er eldst og han som tar.

Er det helt vanlig at han som blir tatt, får de heftigste orgasmene. Han kommer helt vilt hardt.

Jeg er sjalu på dere

Anonymkode: f6a30...002

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var det like ekstremt deilig for deg? Prøvde å la typen ta meg i kveld. Han får alltid så ekstreme orgasmer, men det gjorde jammen meg jeg også.😅

Jepp! Det var ulikt alt annet jeg har opplevd av kraftige orgasmer. Når det er sagt er det ikke den typen sex jeg vil ha hver gang, men det er utrolig intenst.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jdz said:

Jepp! Det var ulikt alt annet jeg har opplevd av kraftige orgasmer. Når det er sagt er det ikke den typen sex jeg vil ha hver gang, men det er utrolig intenst.

Åssen unngår man gris? Vil så gjerne prøve men føler at det kan fort bli grisete og disgusting. Så sykt turn off haha.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er sjalu på dere

Åh, der er så sjukt deilig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åssen unngår man gris? Vil så gjerne prøve men føler at det kan fort bli grisete og disgusting. Så sykt turn off haha.

Vi går på do først og dusjer og renser mye. Med mye æ glid blir det ekstremt. Vi opplever aldri gris.

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (7 minutter siden):

Det er sjukt intenst og sterkt og orgasmene er  ekstreme, også på meg,. Vi er gay og har mye analsex, minst 2 ganger daglig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok til det beste at du finner deg dame 😊

Anonymkode: edb54...c44

Vi er gay, kanskje, men jeg er 21 han 19. Vi faller for hverandre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er i hvert fall ikke uvanlig. Selv er jeg ikke noe tilhenger, men mange menn kan ha stor nytelse av det, og som du sier sterke orgasmer ved prostatastimuli

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Det er i hvert fall ikke uvanlig. Selv er jeg ikke noe tilhenger, men mange menn kan ha stor nytelse av det, og som du sier sterke orgasmer ved prostatastimuli

Takk😊. Vi opplever det himmelskt. Først typen min, men selv opplevde jeg ekstrem orgasme når jeg også ble tatt analt, helt ny dimmensjon.

AnonymBruker
Skrevet

Heterofil kvinne her. Jeg lurer på. Du beskriver at han som blir tatt får ekstrem orgasme. Får han det kun av penetrering eller må han ta på penis også ? Eller kommer han kun av pulingen? 

Anonymkode: 13006...31e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg blir faktisk kåt av det du sier 

Så Kult. Typen har hatt 4 og jeg har hatt 3 orgasmer analt i dag.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så Kult. Typen har hatt 4 og jeg har hatt 3 orgasmer analt i dag.

Fy fader som jeg har lyst til å oppleve det. Gutt 22 her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...