Gå til innhold

Sliter med sex. Smerter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30 årene, samboer med en flott mann, barn.. Men har så problemer med sex! Får ofte store smerter når vi har holdt på litt, selv om jeg er veldig klar før vi begynner. Jeg blir veldig våt, så det er ikke det at det blir sårt pga friksjon heller. Bare smertefullt. 
Dette gjør mye med lysten min, fordi jeg blir redd for at det skal bli vondt. Det er ikke alltid slik, noen ganger kan vi fullføre hele akten uten smerter, men dagen etter kan det være et helvette igjen. 
Vet ikke om det kan ha noen sammenheng, men jeg har også IBS-C, så jeg går veldig sjelden på do. Kan gå over en uke mellom hver gang jeg har avf, samt at jeg har en del magesmerter. Magesmertene har blitt bedre etter at jeg begynte å passe litt mer på hva jeg spiser, men jeg går allikevel ikke oftere på do. 
Men uansett, sexen blir et problem for meg. Jeg blir lei meg for at jeg avviser mannen så mye, han blir litt lei, og jeg ender med å ha sex selv om jeg egentlig ikke har helt lyst. Eller jeg har jo lyst, men er redd for at det skal bli smertefullt, og da blir det jo så som så.. Prøver ofte å ignorere smertene til vi er ferdig, men da varer de lengre etterpå, samt at det ikke er helt bra for psyken min (tidligere overgrep). 

Noen med erfaringer eller tips til hva som kan hjelpe? Jeg vil jo at det skal være bra.

Anonymkode: bd8e9...177

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vaginisme?🤔 Er det kun penetrering som er smertefullt? Kan dere ha noen økter hvor det er fokus på andre former for seksuell intimitet?

Anonymkode: 77955...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke svaret du ønsker: Vestibulitt har jeg slitt med lenge, men lærte meg analsex. Så nå nyter jeg det i stedet, 1-2 ganger i uken går fint :) Sex er mer enn samleie. Oralsex er viktig.

Anonymkode: e17f2...996

• Liker 1
Skrevet

hva med å ta seg en tur til legen, er ikke bra å ha det slik.  legen kan gi hjelp og kan komme med råd eller henvise, det er ikke flaut

Skrevet

Det der høres ikke kjekt ut for noen av dere.

Enig med peter333, en tur til legen er nok lurt...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også IBS . Det er ikke bra at du går så lite på do. Det kan gjøre/og gjør helt sikkert smertene dine verre. Begynn med Dufalac, ikke mye , men dette gjør at avføringen din blir myk. Den er reseptfri. Det er slik man får etter fødsler osv. Om ikke smertene gir seg da, når du har normal avføring, så kontakter du lege. 

Anonymkode: 611ad...e5a

AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke kompatible, finn deg en mann med liten penis

Anonymkode: a03df...016

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med legen. 

Det kan f.eks være cyster.

Anonymkode: 4b9b4...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...