3Aug2002 Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 Lager dere sangheftene selv, eller er det andre som står for det? Venner, forlover foreldre? For det er jo ikke noe morro å se sangene på forhånd. Eller er det vanlig at man ordner dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #2 Del Skrevet 10. mars 2002 Hadde egentlig tenkt å lage det sjøl, men så insisterte søstera mi, som også er forlover, på at jeg ikke skulle se sangen hun har dikta på forhånd. Dermed blir det slik at jeg printer ut de sangene jeg har kontroll over sjøl + forside,og så overlater jeg resten til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg kommer også til å lage forsiden (lurer på om sangheftet også skal fungere som bordkort), og printe meny, borplassering og kanskje noen av sangene, men resten må nok forlover og toastmaster ta seg av. Jeg vil ikke at vi skal se sangene på forhånd, og så blir det jo en ting mindre å bekymre seg for. Tror det kan være greit å delegere litt, jeg, vi må ikke bli helt kontrollfriker...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Vi skal lage forside til sanghefte, pluss velkommen til bods-sang, kaffevise osv, men foreldrene mine eller forloveren min skal få jobben med å sette sammen sangheftene hvis det er andre som ønsker å ha med sanger også.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Vi lager forsiden selv. De sangene som er fra oss + kaffevisen... Dermed leverer vi hele haugen til svigemor. Er det fler som vil ha med sang, må de ta kontakt med henne! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Og for ikke å glemme så lager vi bordplan og meny selv oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. mars 2002 #7 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg tror ikke vi kommer til å lage hele heftet selv, men i hvert fall forsiden. Jeg ønsker meg nemlig at den skal gå i samme stil som både innbydelse og kirkeprogram + takkekort og bordkort da selvfølgelig... Helt enig at det ikke er noe moro å se sangene på forhånd...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå