Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en idiot. Tok graviditetstest nå 5 dager før IKM (negativ) 

Jeg våknet i dag på morgenen, og merket at mensen kommer på en måte.. Litt mens smerter. Tenkte at dette kan være at livmoren utvider seg også..? 

Vet det er for tidlig å teste da. Tenkte å teste hver dag frem til ikm på fredag. Måtte bare si det til noen! 

Det var make sure billigstrimmel jeg brukte. Jeg begynner å lure på om jeg har EL dagen etter mens eller no.. Jeg blir jo ikke gravid

Anonymkode: b1740...8ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å teste for EL?

Anonymkode: edfa9...574

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd? 

Har du gått på prevensjon? 

Har du testet for el? 

Har du kontroll på syklusen? 

Det hjelper dessverre ikke å svi av penger på tester mange dager før forventet mens/ikm. Du kommer til å føle mye skuffelse fremover hvis du tester masse hver syklus. 

Prøv å gå tilbake å bare nyte sex/samleie/elskov med partner og prøv å ta vare på de fine stundene. Jager man for mye på en graviditet så blir kroppen i stress-modus og vil da heller ikke få de gode hormonene til å jobbe skikkelig. Nyt livet, nyt kjæresten og slapp av litt, en baby kommer når du minst venter det ❤️

Anonymkode: f351d...a98

• Liker 3
Skrevet

Du har vel neppe el dagen etter mens, Men; hvor lange er syklusene dine? Tester du med eltester? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har testet med el test. Testa for gøy 1 dag etter mens å så skyggestrek. Halvstrek? Jeg har kontroll på syklusen. El er bekreftet på blodprøver. Gått på leteozol 2 pp nå. Prøvd 1 år. 

Har ett barn fra før med samme mann. Alt fint på gu. Det var nok for tidlig å teste 5 dager før ikm.. Vi har ikke stresset denne gangen med det, men hatt mye sex og kost oss. 

Krysser fingrer å tær for at den sitter snart.. 

Anonymkode: b1740...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...