AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Kjæresten min har sexfobi. Hen er redd for sex. Dette gjør at vi i perioder har ekstremt lite sex. Det har nå vært sex én gang i måneden i et par måneder. Jeg elsker hen, og vi jobber med parterapaut rundt dette. Men det er så vondt for meg også. Jeg føler noen ganger jeg ikke orker leve med så lite sex og så komplisert sex. Jeg kunne aldri slått opp, men det er bare så helt forferdelig. Noen andre her inne som har tips med hvordan jobbe med seksuell frustrasjon og seksuell avvisning? Anonymkode: 29ab2...f8e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Personen må skaffe seg timer hos psykolog. Anonymkode: 6ec2e...c1a 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Personen må skaffe seg timer hos psykolog. Anonymkode: 6ec2e...c1a Vi har dette allerede. Fikk det ganske nylig. Parterapauten vår er dyktig og har mye erfaring på området. Men dette tar nok tid. Jeg er også redd det aldri kommer til å forsvinne. - TS Anonymkode: 29ab2...f8e
Era Vulgaris Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjæresten min har sexfobi. Hen er redd for sex. Dette gjør at vi i perioder har ekstremt lite sex. Det har nå vært sex én gang i måneden i et par måneder. Jeg elsker hen, og vi jobber med parterapaut rundt dette. Men det er så vondt for meg også. Jeg føler noen ganger jeg ikke orker leve med så lite sex og så komplisert sex. Jeg kunne aldri slått opp, men det er bare så helt forferdelig. Noen andre her inne som har tips med hvordan jobbe med seksuell frustrasjon og seksuell avvisning? Anonymkode: 29ab2...f8e Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min har sexfobi. Hen er redd for sex. Dette gjør at vi i perioder har ekstremt lite sex. Det har nå vært sex én gang i måneden i et par måneder. Jeg elsker hen, og vi jobber med parterapaut rundt dette. Men det er så vondt for meg også. Jeg føler noen ganger jeg ikke orker leve med så lite sex og så komplisert sex. Jeg kunne aldri slått opp, men det er bare så helt forferdelig. Noen andre her inne som har tips med hvordan jobbe med seksuell frustrasjon og seksuell avvisning? Anonymkode: 29ab2...f8e Hen, er det en person som ikke tar stilling til sitt kjønn eller er kjønnsoperert? Anonymkode: 1d2dc...0f8 2
Østkantgutt1913 Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Kunne du ikke funnet ut om dette FØR du ble sammen med fyren 3
SlemUlv Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hen, er det en person som ikke tar stilling til sitt kjønn eller er kjønnsoperert? Anonymkode: 1d2dc...0f8 Hen er brukt når kjønn ikke trenger å være en ting. Eller på en person som ikke identifiserer med et kjønn.
Fame Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Hen er brukt når kjønn ikke trenger å være en ting. Eller på en person som ikke identifiserer med et kjønn. Tenker at det her blir brukt for å unngå å bli gjenkjent på nett, jeg da. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Jeg syns hen burde gitt deg tillatelse til å ha en elsker, noe annet er egoistisk. Men som nevnt forstår jeg ikke hvorfor du inngikk dette forholdet Anonymkode: 5248c...bb2 3
Silva Pluvialis Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 Hvorfor er personen redd for sex? Bunner det i overgrep, voldtekt eller andre traumer? Tilknytningsvansker? Kroppskomplekser? Spiseforstyrrelser? Dere må komme til bunns i årsaken i alle fall. Det er første skritt for at det skal bli bedre. 2
sicario Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen andre her inne som har tips med hvordan jobbe med seksuell frustrasjon og seksuell avvisning? Anonymkode: 29ab2...f8e Gi det tid. Går over/demper seg betraktelig med tid. «Use it or lose it» er et ordtak av en grunn 😊.
Fioljenta Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har dette allerede. Fikk det ganske nylig. Parterapauten vår er dyktig og har mye erfaring på området. Men dette tar nok tid. Jeg er også redd det aldri kommer til å forsvinne. - TS Anonymkode: 29ab2...f8e Gi parterapeuten og dere selv tid. Jeg skjønner dette er tungt for deg, men noen ganger er det bedre å ta ett skritt om gangen enn å hoppe til konklusjoner. Evt. kan du kanskje be om en time alene med terapeuten for å få noen råd om hva du kan gjøre mens du venter. Håper virkelig det ordner seg for dere! 💜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå