Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg oppdaget at jeg hadde en missed abortion på tidlig ultralyd i uke 12. Fosteret ble målt til 9 uker. 
Gjennomførte cytotec tablettkur på sykehuset 19 Mars. Blødde i 3 uker, hadde missfarger utflod i noen uker til etter det. 
Sjekket hcg nivå med blodprøve for 3 uker siden. Da var det på 35 ene dagen, å 29 dagen etter. 
Jeg har enda ikke fått mensen. Men har i det siste fått utflod (som jeg ikke har hatt siden før aborten).  Graviditetstestene var positiv ganske lenge etterpå, men den jeg tok for ett par uker siden var negativ. Clearbluetest med sensitivitet på 25. Tok en tidlig clearblue test imårres med sensitivitet på 10, den viste en svak strek (positiv), men ingen tvil om at den er positiv. Aner ikke hvor i syklusen jeg er. Tror dere at jeg er gravid igjen eller at hcg nivået synker syykt sakte? Har vært skikkelig kvalm to ganger de siste to dagene.

Skal ta kontakt med fastlegen over helgen å sjekke, men er i ferd med å bli gal av å ikke vite!

Anonymkode: 8fa04...6aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antgeligvis er du gravid, men dette finner du ikke ut før over helgen uansett.

Anonymkode: 2759e...56f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok en tidlig clearblue test imårres med sensitivitet på 10, den viste en svak strek (positiv), men ingen tvil om at den er positiv

Hvis du tok en test for to uker siden som var negativ, og nå har tatt en ny som er svak positiv, så høres det veldig lovende ut! Går fint an å få EL etter en abort slik, selv med noe hcg igjen i kroppen. Er ikke annet å gjøre enn å teste videre og håpe streken blir sterkere med tiden 🤞

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...