AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 https://www.klikk.no/helse/6-ting-som-skjer-med-kroppen-nar-du-slutter-a-ha-sex-4605866 Jeg er 42 år gammel mann og har aldri hatt sex (seriøst). Føler meg veldig unormal pga dette, og liker ikke at det kan påvirke helsen min. Heldigvis trener jeg i allefall. Hva tenker dere? Anonymkode: 2e08e...037 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Du slipper jo at de tingene skjer da. Siden de skjer når man SLUTTER å ha sex. Anonymkode: 6ea14...659
sicario Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.klikk.no/helse/6-ting-som-skjer-med-kroppen-nar-du-slutter-a-ha-sex-4605866 Jeg er 42 år gammel mann og har aldri hatt sex (seriøst). Føler meg veldig unormal pga dette, og liker ikke at det kan påvirke helsen min. Heldigvis trener jeg i allefall. Hva tenker dere? Anonymkode: 2e08e...037 Slapp av. Helsen din er helt fin. Trener du jevnlig er det en langt større helsegevinst med det en om du hadde sex en gang i blant og ikke trente. sånne clickbait artikler må du ta for det det er, clickbait. ikke stress med tanke på sex basert på helsemessige årsaker. Irrelevant. (lyst/savn) etc blir noe annet. 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Hvorfor har du ikke hatt sex? Anonymkode: 3fb55...c73
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Slipper nok unna mye stress og irritasjon når man ikke har partner. Anonymkode: f2ec4...6ae 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 «-Det virker som om du må ha sex med andre for å lykkes. Man kan jo ha sex med seg selv! Så lenge man ivaretar sin egen seksualitet - med seg selv, så vil det forebygge like mye. Det å rett og slett onanere og ta vare på egen seksualitet, er en god ting, sier Siv Gamnes.» Anonymkode: 743cf...b13 5
youcancallmejune Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 Onanerer du ikke heller? Det står jo at å ha sex med seg selv har ca samme gode effekt på kroppen som å ha sex med andre. 1
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): https://www.klikk.no/helse/6-ting-som-skjer-med-kroppen-nar-du-slutter-a-ha-sex-4605866 Jeg er 42 år gammel mann og har aldri hatt sex (seriøst). Føler meg veldig unormal pga dette, og liker ikke at det kan påvirke helsen min. Heldigvis trener jeg i allefall. Hva tenker dere? Anonymkode: 2e08e...037 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): https://www.klikk.no/helse/6-ting-som-skjer-med-kroppen-nar-du-slutter-a-ha-sex-4605866 Jeg er 42 år gammel mann og har aldri hatt sex (seriøst). Føler meg veldig unormal pga dette, og liker ikke at det kan påvirke helsen min. Heldigvis trener jeg i allefall. Hva tenker dere? Anonymkode: 2e08e...037 Du er virkelig seriøs? Er det et valg du har tatt eller finner du ingen å ha sex med,? Og betyr det at du ikke runker heller?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor har du ikke hatt sex? Liten penis 11 cm, skam. Anonymkode: 2e08e...037 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Du er virkelig seriøs? Er det et valg du har tatt eller finner du ingen å ha sex med,? Og betyr det at du ikke runker heller? Jo, men det svir når jeg får utløsning, så derfor orker jeg ikke det lenge. Anonymkode: 2e08e...037
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, men det svir når jeg får utløsning, så derfor orker jeg ikke det lenge. Anonymkode: 2e08e...037 Kom deg til legen, såpass skylder du deg selv! Sånn skal ingen ha det!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Kom deg til legen, såpass skylder du deg selv! Sånn skal ingen ha det! Har vært der ikke noe dem kan gjøre, er kronisk betennelse Anonymkode: 2e08e...037
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 Vil heller ha en mann med liten penis som trener enn det motsatte! Anonymkode: f2ec4...6ae 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #14 Skrevet 16. mai 2021 Gi meg en fyr som er smart og snill og får meg til å le og er god til å kline så blåser jeg lang mars i størrelsen på penis! Anonymkode: 8deab...2a3 8
Olaug Olsen Skrevet 16. mai 2021 #15 Skrevet 16. mai 2021 (endret) Da syns jeg du skal bestemme deg for å slutte å føle skam med en gang. 42 år er en fin alder å endelig bli en klok mann. Mange av oss (kvinner) har levd hele livet fullstendig uten penis, og vi er lykkelige lell! Som mann er det sentralt for helsen å ta vare på prostatakjertelen. Dette er et fysiologisk faktum. Kloke munker og yogier praksiserer øvelser som ivaretar alle kroppens funksjoner, slik at de kan leve et kurant og helsemessig forsvarlig liv, samtidig som de overholder sine spirituelle løfter. Her kan du lese mer. https://foodyogi.medium.com/the-danger-of-celibacy-when-practiced-incorrectly-bb6b88de9a24 Angående dette med kronisk betennelse, synes jeg du skal finne en annen lege, eller en urolog som har kompetanse på området. Det kan hende du også bør gjøre noe med dietten din, for å få bort tendensen til betennelse. Når kroppen har vært frisk før, kan den bli frisk igjen. Men noen ganger kan det ta lang tid. Da må man ha kompetent helsehjelp. Dersom du skal eksperimentere med yoga, bør du nok også innlemme legen eller urologen i disse planene. God bedring! Endret 16. mai 2021 av Olaug Olsen 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #16 Skrevet 16. mai 2021 Leste du ikke hele artikkelen? "Men den gode nyheten er: Sextørke er ikke farlig. Det er heller ikke farlig å ha lite sex en periode – selv om det kanskje ikke er ønskelig. -Det virker som om du må ha sex med andre for å lykkes. Man kan jo ha sex med seg selv! Så lenge man ivaretar sin egen seksualitet - med seg selv, så vil det forebygge like mye. Det å rett og slett onanere og ta vare på egen seksualitet, er en god ting, sier Siv Gamnes." Anonymkode: d0a50...c5d 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Kvinners lubrikasjon er svaret på mannens ereksjon står det. Men all verdens menn er ikke heterofile. Anonymkode: 121cd...0e9
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har vært der ikke noe dem kan gjøre, er kronisk betennelse Anonymkode: 2e08e...037 Second opinion, ny lege min venn, som jeg sa- sånn skal ingen ha det. For meg har selve livet dreid seg om det å jakte kvinner...familie..og barn...Og det unner jeg jaggu deg og:) Vet ikke om jeg hadde giddet en eneste dag i hamsterhjulet var det ikke for kvinnene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå