AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Jeg bare lurer på om noen her har opplevd å få høyt stoffskifte i graviditeten? Og om noen kjenner igjen disse symptomene: - ubehagelig kribling/uro i kroppen, nærmest uutholdelig til tider. Sitter både i musklene over hele kroppen og i magen på en måte. - pustebesvær, konstant behov for å "sukke", trekke pusten dypt, følelsen av å ikke få pustet ordentlig inn (føles som det har sammenheng med kriblingen i kroppen) - veldig plagsom varmefølelse, må drikke/spise noe kaldt hele tiden -ekstrem sult, må ha mat hele tiden -svært trøtt og sliten, men sliter med å sove Fikk Levaxin fordi jeg fikk påvist lavt stoffskifte tidligere i graviditeten. Fikk nå beskjed om at det har normalisert seg, men tsh nå er litt lavt. (men jeg skal visst fortsette å ta Levaxin) Jeg bare lurer på om det nå kan ha bikket over til høyt stoffskifte, eller at kroppen min reagerer som om det er høyt? Anonymkode: 294af...d6a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Ja har akkurat fått det konstatert for noen uker siden. Nå har jeg født da, så venter noen uker for å se om det er på vei ned igjen. Mange av de samme symptomene som du beskriver her. Anonymkode: ec2b1...c89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå