Gå til innhold

Når kjønnsorganene ikke passer helt sammen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en greie for en fyr, og han har samme greie for meg. Vi vet begge at om vi tar steget så ender vi opp sammen og ville hatt det bra sammen. 

Men, vi lå sammen for noen år siden, han var litt full og husker lite, jeg var brisen og husker alt.

Saken er den at han har normal til litt liten størrelse på penis, jeg er også normal nedentil (ikke trang og ikke vid, helt innafor. Fått gynekologen til å måle 😂 ).  Men jeg blir veldig kåt og våt, som gjør at man kjenner mindre. Det er det at han skal kjenne lite som bekymrer meg, jeg vil jo at han skal ha det godt. Tidligere har jeg foretrukket penis av større størrelse for at vi begge skal kjenne mest mulig. Så er litt skummelt å skulle involvere seg med en der våre kjønnsorgan ikke er helt match. ( Det er ikke så vått at det renner altså, det blir inni der. )

Er det par der ute som har samme «problem» som får det til å fungere? Tips? 

Jeg elsker når mannen er inni litt, så gnikker han kuken på klitten for så å være inni litt igjen osv. Det gjør også at det tørker innvendig og man kjenner mer. Det er det eneste jeg vet kan funke, men er litt kjipt å alltid måtte gjøre det. Bytte stilling kan også hjelpe litt på, men syns ikke det er veldig stor suksess med det. Hjeeelp! 

Jeg liker han så godt! 😭

Anonymkode: 35667...939

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noen gode råd til deg annet enn å snakke sammen om hva dere liker og om hva du er bekymret for. 
Jeg hadde et forhold til en av mine beste venner som også hadde litt liten penis og jeg er innenfor normalen men blir også veldig våt. Men vi hadde noe av den beste sexen jeg har hatt 😊. Jeg tror det var fordi vi ikke var flau og turte å snakke om hva vi likte og ikke. 
Sexen er absolutt ikke grunnen til at vi ikke er sammen nå. 

Anonymkode: 7fd86...25b

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg bestemt meg etter one North stand, hadde det aldri blitt meg og mannen. Men heldigvis ga jeg det en sjanse til.

Vil påstå at vi har et (til tider) spennende og godt sexliv etter 17 år i lag. Første 2 årene var det helt rått. Så ikke bestem deg etter en runde som gjerne involverte alkohol. Ofte blir han ikke helt stiv heller da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så heldig og ha en kuk på 20 cm,15 i omkrets, noe som har gitt mange mye glede oppigjennom årene,men har opplevd å være for lang/stor for et par stykker, frustrerende for begge parter.

Anonymkode: 5e64d...990

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått gynekologen til å MÅLE? Wtf? 

Anonymkode: 68fdf...790

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 11.18):

Jeg har en greie for en fyr, og han har samme greie for meg. Vi vet begge at om vi tar steget så ender vi opp sammen og ville hatt det bra sammen. 

Men, vi lå sammen for noen år siden, han var litt full og husker lite, jeg var brisen og husker alt.

Saken er den at han har normal til litt liten størrelse på penis, jeg er også normal nedentil (ikke trang og ikke vid, helt innafor. Fått gynekologen til å måle 😂 ).  Men jeg blir veldig kåt og våt, som gjør at man kjenner mindre. Det er det at han skal kjenne lite som bekymrer meg, jeg vil jo at han skal ha det godt. Tidligere har jeg foretrukket penis av større størrelse for at vi begge skal kjenne mest mulig. Så er litt skummelt å skulle involvere seg med en der våre kjønnsorgan ikke er helt match. ( Det er ikke så vått at det renner altså, det blir inni der. )

Er det par der ute som har samme «problem» som får det til å fungere? Tips? 

Jeg elsker når mannen er inni litt, så gnikker han kuken på klitten for så å være inni litt igjen osv. Det gjør også at det tørker innvendig og man kjenner mer. Det er det eneste jeg vet kan funke, men er litt kjipt å alltid måtte gjøre det. Bytte stilling kan også hjelpe litt på, men syns ikke det er veldig stor suksess med det. Hjeeelp! 

Jeg liker han så godt! 😭

Anonymkode: 35667...939

1. Hvis gynekologen har gått med på å måle en ELASTISK skjede, så bytt gynekolog snarest, denne må jo være totalt inkompetent. 

2. Skjeden tilpasser seg. Jeg gikk fra en med stor til en med ganske liten, og etter noen måneder glemte jeg helt hvordan det var med større, og jeg følte jeg tilpasset meg mannen min. Etter fødsler har jeg jo også blitt skikkelig utvidet, men etter et par-tre måneder er jeg tilbake til normalen :) 

Anonymkode: 91ad4...da9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...