Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå har jeg nedtelling til IKM, kun et par dager igjen..

Dette er en Pergo-måned, så da har jeg alltid litt høyere håp om at det har klaffet..

Og jeg blir dermed alltid ENDA mer skuffet når jeg finner ut at det ikke klaffet alikevel.. :roll:

Synest faktisk at pergo-månedene er ekstra slitsomme, med tanke på forventning og håp. Skulle nesten ønske eg ikke brukte pergo i det hele tatt..

Krysser fingrene for at pergo-kur nr 4 er den siste.. :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser alt for deg nå!!! Håper dette blir den store blå mnd for alle oss prøverne!

Masse lykke til :klem:

Skrevet

Tusen takk :)

Tillater meg å lete litt etter symptomer også nå de siste dagene :mrgreen:

Har vært svimmel de to siste dagene, og hatt mye hvit utflod, stikkinger i brystene.

Kan ikke huske å ha lest noe om utflod som symptom. Noen som vet noe om dette?

Skrevet

Vet ikke om utflod er noe symptom,men jeg fikk masse utflod når jeg gikk på pergo, og uten positivt resultat. Får håpe det er positivt for deg,vi er jo alle forskjellige.

Masse lykke til!

Skrevet

Har alltid fått ekstra mye utflod ved graviditet, helt ifra før jeg testet positivt faktisk! Lykke til! :)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til med denne pergokuren. Og ja, det kan vel hende at den er den siste uansett... Iflg Felleskatalogen ansees 3 kurere som adekvat behandling.

Så kommer du ikke i mål, er det kanskje på tide å ta en ny prat med legen og få andre preparater..

Skrevet

Mange takk alle sammen!

Har alltid fått ekstra mye utflod ved graviditet, helt ifra før jeg testet positivt faktisk! Lykke til! 

Positivt å høre da. Jeg krysser fortsatt alle fingre..

Har hatt litt menssmerter de siste dagene, men de er ikke som vanlig, tror jeg. Tidligere når jeg kjendte menssmerter, kom mensen alltid samme dag.

Men denne måneden har smertene bare blitt borte, og ingenting har sjedd.. :smile:

Godt jeg kan dele tanker og symptomer med noen. Nytter ikke med sambo.. Symptomer er ikke av interesse for gutter..

Skrevet

:kose: Spennende.... Jeg begynner på min andre pergokur i morgen, 150 mg (!!)

-gruer meg veldig :tristbla:

Skrevet

Nå er det bare to dager til jeg kan teste. Begynner å bli sjikkelig nervøs.

Er lei av å tygge pergo.. :roll:

Denne måneden er første gang jeg har på følelsen av at 'denne gangen satt den virkelig'.

Mye som ikke stemmer, har fått noen kviser, jeg har aldri hatt kviser før!

Svimler opptil flere ganger daglig. Sitter i stolen og så plutselig... wooiiiiii.....

Har hatt murringer hele den siste uken, pleier ikke merke noe til murringer før samme dag den kommer..

Lurer på om jeg skal snike meg til og teste i morgen tidlig.. Rekner at jeg har 28 dagers syklus og derfor IKM lørdag, men egentlig er syklusen alltid et par dager mindre... Og da passer det kanskje å teste torsdag.. :sjenert:

Skrevet

Lykke til med din andre pergokur magnolia!

Krysser fingrene for oss begge at dette er både din og min siste måned med pergo ;)

Skrevet

Når jeg tenker over det, må jeg jo innrømme at alle symptomene kan jo dessverre komme av pergo'en...

Det er det som er så slitsomt i pergo-månedene... :sur:

Skrevet

Det er så slitsomt å analysere alle symptomer... Det er jo som du sier at det kan være Pergotimen som gir symptomene, jeg hadde også skikkelige svimmelanfall. Men man må jo ikke være for negativ heller, sjangsene er jo der for at det har klaffet. :)

Blir spennende å høre om testingen.

Skrevet

Grunnen til at jeg ser på de greiene som symptomer er at jeg ikke har hatt det slik de 3 andre pergo-månedene..

Jeg tester i morgen, klarer ikke vente lenger..

Hadde vær kjekt med to blå, siden jeg på besøk av to gravide venninner imorgen! MEN, dersom jeg ikke skulle fått to blå, blir det kanskje ikke like moro..

Gjest Bizzy i.i.
Skrevet

Lykke lykke til i morgen :tommelsmil:

Hadde også en sterk følelse av at det hadde klaffet dagene før jeg testet positivt selv ;) Og fikk klart positivt utslag 2 dager før IKM!

Skrevet
Lykke lykke til i morgen :tommelsmil:

Hadde også en sterk følelse av at det hadde klaffet dagene før jeg testet positivt selv ;) Og fikk klart positivt utslag 2 dager før IKM!

Takk takk!

Hvor mange pp hadde dere?

Skrevet

Masse lykke til med teste. Krysser fingrene for at den er positiv!!

Skrevet
Takk takk!

Hvor mange pp hadde dere?

Vi hadde 24 eller 25 prøveperioder.. husker faktisk ikke eksakt :sjenert: Fikk klaff på 4 pergokur ;)

Veldig spent på testen din altså :tommelsmil::hoppe::tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...