Gå til innhold

Det var ikke det jeg mente når jeg sa at jeg bare ville være venner.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to forhold de siste fem årene som var fine, men av forskjellige grunner endte med at hun tok praten og heller bare ville være venner fremover.

Etter et hardt brudd tidligere i livet har jeg innsett at når kvinner ønsker å avslutte så er det ikke noe grunn til å påføre seg mere hjertesmerte enn nødvendig når noen ønsker å gjøre det slutt.

Dette har gjort at jeg kan gå videre ganske raskt.

Det som da har skjedd etter at jeg begynte å date andre og dette har kommet frem mens vi er ute og går som turvenner er kommentaren: Det var ikke det jeg mente når jeg sa jeg bare ville være venner. Jeg ville bare ha en pause/litt avstand før vi fortsatte forholdet.

Jeg er en mann, jeg er enkel, jeg får en melding, uansett om den er ubehagelig, velger å tro på den.

Hvorfor kan dere bare ikke være dønn ærlige, så slipper vi menn å prøve å finne ut av hva dere kanskje mente med deres forskjellige kommentarer?

Anonymkode: 06a36...0e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jo menn også. De dumper en og blir såra når man går videre med å date andre. 

Anonymkode: 3a49d...9a9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Jeg mener du gjorde ditt. Du handlet etter det som ble sagt, og mer kan ikke forventes. Hvis noen i ettertid føler at du tolket det for bokstavelig, så er det deres ansvar å sørge for en oppklaring. 

Hvis det ikke var noen anstrengelse i så måte, så har du uansett gjort rett i å gå videre. 

Anonymkode: 4e7da...65a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri sagt noe slikt men ment at det egentlig var pause. Så det der er ikke noe alle kvinner gjør. 

Anonymkode: f562e...05e

• Liker 1
Skrevet

Hun mente nok at hun ikke ville mer. Når hun skjønner at du går videre så vil hun fremdeles ha "makten" over deg. Dropper du dette andre du holder på med og prøver igjen med henne så vil det nok ikke ta lang tid før hun trekker seg unna igjen. Jeg har aldri noensinne sagt at jeg vil være venner når jeg har avsluttet noe for jeg er veldig sær på vennene mine og har ikke vært interessert i å ha de som venner.

Ikke fall for det der.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at problemet ligger hos henne, her, uansett.

Hun virker emosjonelt lite moden.

Helt fjernt å ta tenke at man skal ta pauser og fortsette forholdet etter pausen.

Jeg tror egentlig ikke hun var ærlig. Handler gjerne mer om at hun angret hun gjorde det slutt og prøver manipulere deg litt med å skyve skylden for bruddet over på deg, selv om det var hennes verk.

Tror helst du blir bullshittet litt her.

Anonymkode: 887da...988

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...