Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.
Par som har vært sammen i snart 5 år, eller vi har hatt et brudd på 3 måneder, der hun fant seg en annen mann, noe som preger meg mye idag, vi går til parterapi og jeg skal bynne på egen terapi for egen del, da jeg sliter såpass med tilitt, å stole på henne og at jeg generelt har det vondt i meg da hun bare fant seg en annen rett etter, hadde sex med to stk iløpet av de 3 månedene, ene innledet hun et rebound forhold, iallefall det hun mener det er.
Vi er begge snart 30, har to barn og bor sammen igjen (hun flyttet ut når bruddet var, er 5 måneder siden bruddet).

Jeg køddet når vi hadde besøk, at hun ene venninnen kunne lage Onlyfans, for hun snakket om en enkel måte å skaffe penger på da økonomien hennes var litt trang.
Jeg begynte å gå i detaljer om hvilken type bilder hun kunne ta, at hun fort kan tjene noen kjappe enkle kroner om hun virkelig tørr gjøre noe slikt.
Hun ble helt med på det, ble skikkelig gira, lastet ned app og sjekket ut, å sa dette må jeg kanskje prøve.
Min samboer synes nesten det var en god ide hun selv ville teste ut, å sporte venninna litt på kødd, om de skal gjøre det sammen, hun sa ja fuck it vi lever bare en gang, de tok i hånden på hverandre at de skulle bynne med det.
Samboeren min sendte bilder og filmer av seg selv fingre da det var brudd mellom oss, sendte det til han første hun lå med, slike bilder har jeg aldri fått i forholdet, å jeg har selfølgelig sport hvorfor jeg aldri har fått slikt, men når hun ble singel gjorde hun det med en gang, fingret seg til orgasme på en video.
Hun sier, vi bor sammen, har barn, å vi har sex sammen, men jeg er på øvelser i forsvaret 3 ganger i året i 1 uke i strekk hver gang, jeg er på jobb, jeg gjør div andre ting å er ikke hjemme hele tiden, hvorfor får aldri jeg slikt, svaret hennes er det samme.
Å ja, når dette snakket om Onlyfans dukket opp å jeg ser min partner og samboer faktisk fanget opp en interesse for dette skremte meg litt, skal hun nå dele bilder av seg selv naken for noen penger, når hun vet hvor jeg sliter pga bruddet vårs og hvordan hun valgte gjøre det under bruddet, pluss hun aldri har sendt sexye, nakene, lettkledde bilder eller lignende, aldri.. Men nå skal hun dele seg for hele verden uten problem ?
Hva med meg liksom...
Så når venninna hennes dro, så sporte jeg, håper du køddet med den Onlyfans greien din..
Hun bare ja, hun blir aldri å være med på noe slikt uansett, som om det var svaret jeg var ute etter, hva om venninna er med på det å prøver presse samboeren min med på det, blir det da skje bak min rygg..
Isåfall, skjer dette så blir jeg forlate henne, for jeg sliter såpass mye pga bruddet, å hun burde ha såpass respekt ovenfor meg å ikke gjøre noe slikt, spesielt da hun aldri har sendt dirtye bilder til meg noen gang.

Har nesten vært litt mer greit om jeg faktisk fikk slike bilder, når hun var kåt på meg, eller bare for å tirre meg, holde spenning i forholdet.. Men tydeligvis gir samboeren min mer av seg selv som singel, sikker for oppmerksomhetens skyld, men denne onlyfans ideen angrer jeg som en hund på at jeg dro opp...
For den tanken har vist satt seg i hode til henne..

Jeg sa til henne, at jeg ikke ønsker at andre skal se henne naken, å nevnte da spesielt med tanke på at jeg har aldri fått slike bilder av henne i verken sexye klær, i truse og bh, eller naken..
Ble avsluttet med at hun sa neida skal ikke gjøre det..
Men nå sitter jeg med enda en usikkerhet på om jeg kan stole på henne osv.. Men jeg må jo bare selvfølgelig.

Ville dere godtatt dette ? Er det å gå for langt å bare vudere det, ta venninna i hånda på at dette skal de gjøre ilag.
Har vi aldri hatt et brudd mellom oss ville det vært noe helt annet, men igjen ønsker jeg ikke dele dama mi på noen måter, da spesielt ikke nakenbilder og slikt..

Mvh Fjott på 29

Anonymkode: 17861...52d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke ta opp noe sånt og så trekke det tilbake bare fordi du føler deg sjalu på onlyfans. 

Du får begynne å abonnere på kanalen hennes da vet du, så får du sett sånne bilder du så sårt ønsker deg.

Anonymkode: f994a...6c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan ikke ta opp noe sånt og så trekke det tilbake bare fordi du føler deg sjalu på onlyfans. 

Du får begynne å abonnere på kanalen hennes da vet du, så får du sett sånne bilder du så sårt ønsker deg.

Anonymkode: f994a...6c2

Det var for venninnen hennes at jeg dro det opp, ikke for min samboer.

Anonymkode: 17861...52d

AnonymBruker
Skrevet

Fjott, ja. 

Anonymkode: 27bd5...fdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lar du deg selv ydmyke på denne måten? Du er sammen med ei som lå med to andre mens dere hadde "pause" (noe jeg regner med var på hennes initiativ). Hun sprer altså beina for andre menn, og tenker å fortsette med det nå, mens du helt sikkert har en hel rekke med krav du må oppfylle (husarbeid, barnepass etc.) før det blir noe på deg (dersom det i det hele tatt blir noe på deg).

Ikke rart da at du omtaler deg selv som "fjott", da dette har blitt en del av deg. Men du trenger ikke psykolog eller samlivsterapi. Det du trenger er en seier. Du trenger å dumpe henne kaldt og rolig, og fokusere kun på det praktiske rundt det. Du trenger å vinne noe av selvrespekten din tilbake, og det gjør du beste ved å fjerne det elementet som dreper selvrespekten din (henne og forholdet deres) ut av ditt liv. Ikke la deg styre av frykten for å være alene, for alt er bedre enn det du har nå.

Det er så åpenbart hva som får deg til å føle deg som dritt her. Du nevner jo årsakene selv, og er helt tydelig på dem. Allikevel virker det som at du tror at hvis du bare overtenker dem nok, og gransker ditt indre, vil de på magisk vis forsvinne eller slutte å påvirke deg emosjonelt. Men sånn fungerer det jo ikke. Triggeren din er henne, og forholdet deres. Så kvitt deg med henne. Kaldt og rolig, samarbeide om barna, men det er alt.

Anonymkode: 41d29...4c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...