Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle jeg kjenner som i voksen alder (over 40) avbryter et langt parforhold sier at de ikke ser for seg å finne seg noen nye, eller å ha sex med noen. Særlig kvinner sier dette, menn vil jo alltid prøve selv om de ikke direkte innrømmer det... 

Hvor lang tid tok det før du var "igang" etter bruddet, og er du K eller M? Ble det et langvarig forhold?

Anonymkode: a1fa6...3b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

K44. Sex med ny mann etter ca 2.5mnd. Men jeg har vært tydelig på at jeg ønsker å finne noen, og brøyt ut fordi jeg var ulykkelig i et dødt ekteskap.  

Anonymkode: b5487...2f4

• Liker 2
Skrevet

Kvinner sier det for attraksjonen deres faller ved økende alder. De var mest populære ved 25 års alder.

Til menn øker attraksjonen og de blir mere populære ved økende alder. 

For enkelte damer faller dette i veldig dårlig jord. Fra å sitte å ta imot beilere fra alle kanter og bare sortere ut så må de nå selv gjøre en innsats for at kabalen skal gå opp. De liker det dårlig og blir psykisk nedbrutt og gir opp.

AnonymBruker
Skrevet

K39. Hadde absolutt ingen planer eller ønsker om å møte noen. Men møtte en mann som fungerer som en magnet på meg etter ca 8 uker😬

Anonymkode: 4cdea...cdc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Etter første forhold kanskje to år. Nå er jeg på andre året i mitt andre brudd, og kunne ikke tenke meg å røre en annen mann. 

Anonymkode: 238f4...e9f

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Kvinner sier det for attraksjonen deres faller ved økende alder. De var mest populære ved 25 års alder.

For enkelte damer faller dette i veldig dårlig jord. Fra å sitte å ta imot beilere fra alle kanter og bare sortere ut så må de nå selv gjøre en innsats for at kabalen skal gå opp. De liker det dårlig og blir psykisk nedbrutt og gir opp.

Mulig det er noe galt med meg da, kunne aldri tenkt meg å dele kjøleskap med en 25åring.

Men 40+/-5 er helt topp:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (29 minutter siden):

Dette stemmer rett og slett ikke. 

Anonymkode: 3e742...dbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tar vanligvis flere år med kjærlighetssorg før jeg orker og ønsker nye personer.

Men jeg har bare blitt forlatt. Ser for meg at jeg ville vært klar for noe nytt dagen etter bruddet dersom jeg ikke lenger hadde følelser og brøt pga det.

Anonymkode: 14fcb...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 40. I nytt forhold åtte måneder etter brudd, langvarig. 

Men jeg har aldri sagt noe slikt, da. Og var så mentalt ferdig med ekteskapet at jeg kunne inngått i nytt forhold på dagen. 

Anonymkode: 87ac9...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Har vært singel i to år,  etter 20+ i forhold.  Lå med en kvinne i fjor sommer, enkelttilfelle.  Det kan vel neppe kalles å komme i gang.  

Anonymkode: 4a5b0...8da

AnonymBruker
Skrevet

Er rimelig skadet etter to lange forhold der jeg ble utsatt for utroskap, løgner, utnytting etc. Tanken på å skulle være i et forhold skremmer vettet av meg, og er en risiko jeg uansett ikke ønsker å ta.

Har vurdert å finne en pulevenn, men jeg har ikke evnen til å nyte sex/fysisk nærhet uten å være forelsket/elske. Så det går jo ikke.

Jeg ser ingen annen løsning enn å måtte leve i sølibat resten av livet. Det er utrolig deprimerende å tenke på. Er bare 38...

Anonymkode: f7e17...01f

AnonymBruker
Skrevet

K43. Ut av langt ekteskap i juni, begynnte å date/lete nytt i des/jan. Fant ny i mars, så 2 mnd nå å bare på dating og deilig sex enda men kaller meg vel ikke singel lenger (vi har avtalt ekslusivitet men er ikke et par offentlig)

Anonymkode: 522a8...cd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K45

Vennlig brudd etter 25 års forhold. Sex etter 5 måneder, kjæreste etter 8 mnd. Sammen i to år nå. 

Jeg datet og hadde sex med menn ned i 27 års alder, og kjæresten er 6 år yngre enn meg. Vet dermed at kvinner på 25 år ikke frister alle menn. Folk er forskjellig vettu, Hr.Aktiv. Min eks fant seg også ny partner litt eldre enn seg selv. 

Anonymkode: ca9fe...fc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

K39. Hadde absolutt ingen planer eller ønsker om å møte noen. Men møtte en mann som fungerer som en magnet på meg etter ca 8 uker😬

Anonymkode: 4cdea...cdc

❤️😀🇳🇴

Anonymkode: ca9fe...fc1

AnonymBruker
Skrevet

K37. Ser uke for meg å finne noen ny samboer. Men definitivt å finne noen å ha sex med. Ikke ONS, det er ikke min greie. 

Utfordringen har vært å finne noen som klarer denne mellomtingen av useriøst men allikevel forpliktende.

Enten er det snakk om å flytte sammen, eller så er ønsket kun FF.

Anonymkode: 956dd...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...