Gå til innhold

Bruker min kjæreste sine trange jeans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fetish tråd men. Jeg går i min kjæreste sine stramme jeans. Hun gir meg sef lov til å gå i hennes jeans, det var henne som først spurte om jeg ville prøve hennes jeans. Jeg har hennes jeans på, både hjemme og ute offentlig. Dette gjør oss begge veldig tente og kåte, det gir vår sex en ekstra dimensjon, våre orgasmer blir himmelske.

Er dette noe andre her praktiserer eller er det bare turn off.

Vi er begge i slutten av 20 åra.

Anonymkode: 57897...121

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skulle jeg ha likt å se om han hadde klart å presse seg inn i mine jeans LOL

Anonymkode: 1da4c...334

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Turn off - liker ikke så små menn at de er i nærheten av å kunne presse seg inn i mine klær.

Anonymkode: 12562...0b9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kjell Åge med Bikbok bukse. Det vil jeg se😂

Anonymkode: 5af10...1c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skulle jeg ha likt å se om han hadde klart å presse seg inn i mine jeans LOL

Jeg er like tynn som henne, så går helt fint å få de på, men litt pes er det jo, for buksene hennes er veldig stramme

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det kan gi så mye bedre orgasmer??

Man tar vel av jeansen før man har sex?

Anonymkode: f3c6e...c24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår at de kan få orgasmer når de har på seg jeans. Kjæresten min og andre jeg har hatt før har gitt meg orgasmer når jeg har hatt buksa på. Det var mye gnikking og buksa som ble trukket opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er feelingen og tenningen av å gå i hennes jeans som er greia og som gir så sabla bra orgasmer. Jo, vi har ofte sex med jeans på også. Da blir orgasmene ekstreme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at de kan få orgasmer når de har på seg jeans. Kjæresten min og andre jeg har hatt før har gitt meg orgasmer når jeg har hatt buksa på. Det var mye gnikking og buksa som ble trukket opp.

Ja, vi drar begge to buksene helt opp. Uten truse på og masse gnikking, så eksploderer vi begge to så sinnsykt 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en eks av meg byttelånte litt bukser, det er jo en del jeans som er unisex også, gikk litt i Nudie og slikt. Han var veldig "denim-nerd",  likte skinny jeans, og var ganske tynn også. Vi hadde litt punkete stil.

Dog så var dette en motegreie og hadde ikke noe med sex å gjøre, så selv om jeg svarer på trådens tema, så er jeg vel kanskje likevel langt utenfor temaet. 

Han syntes jeg var sykt sexy i et fint par med trange jeans da, det var litt hans greie med høye, slanke jenter i jeans. Men ikke en fetish på den måten du har. Men kult det, da. Kjør på ;) 

Anonymkode: 8cf77...e98

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg og en eks av meg byttelånte litt bukser, det er jo en del jeans som er unisex også, gikk litt i Nudie og slikt. Han var veldig "denim-nerd",  likte skinny jeans, og var ganske tynn også. Vi hadde litt punkete stil.

Dog så var dette en motegreie og hadde ikke noe med sex å gjøre, så selv om jeg svarer på trådens tema, så er jeg vel kanskje likevel langt utenfor temaet. 

Han syntes jeg var sykt sexy i et fint par med trange jeans da, det var litt hans greie med høye, slanke jenter i jeans. Men ikke en fetish på den måten du har. Men kult det, da. Kjør på ;) 

Anonymkode: 8cf77...e98

Så kult da, at din eks er en type som både er fri nok og tør velge sin stil og han står for det. Kult at dere byttet på hverandres jeans. Sant, trange jeans på gutter og menn er inn og er ei motegreie.

Det begynte sånn for oss også, jeg gikk i skinny jeans, men ikke helt stramme. Jeg også har ei greie med høye slanke damer i trange jeans.

Det var hennes forslag å prøve hennes jeans. Hun fortalte at det var hennes greie med tynne typer i hennes stramme jeans. Vi prøvde det og fikk hennes jeans på, vi likte det begge to. Etter en kveld med het aktivitet, jeg i hennes jeans, brukte hun vibrator på meg utenpå hennes jeans. Jeg fikk så innmari intens orgasme. Etter det var vi hekta og blitt vår greie og vår fetish. Både å gå i, offentlig og hjemme, men også i bruk når vi har sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har på kjæresten sine jeans får jeg så sterk orgasme at ryggen spenner seg i bue mens jeg skriker

Anonymkode: 2f41b...c09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har på kjæresten sine jeans får jeg så sterk orgasme at ryggen spenner seg i bue mens jeg skriker

Anonymkode: 2f41b...c09

Sånn har jeg det noen ganger også, de gangene orgasmene er ekstra sterke.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Innlegget fikk meg til å tenke på tightsmannen i Norges herligste, var jo en av ylvis brødrene som prøvde buksene hans også 😂😂😂

Anonymkode: 74b62...116

• Liker 2
Skrevet

Prøv trusene og strømpebuksene hennes under i tillegg! Eller dropp truser og bare bruk strømpebukser. Gir sinnsykt tenning!!!

AnonymBruker
Skrevet

Innlegget fikk meg til å tenke på tightsmannen i Norges herligste, var jo en av ylvis brødrene som prøvde buksene hans også 😂😂😂

Anonymkode: 74b62...116

Hi hi, før min tid, men måtte sjekke.👍😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
pantyhoselover skrev (15 minutter siden):

Prøv trusene og strømpebuksene hennes under i tillegg! Eller dropp truser og bare bruk strømpebukser. Gir sinnsykt tenning!!!

Wow, strømpebuksene må bli som tights👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig turn off 🤢

Anonymkode: cd23f...df7

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...