Gjest Jo-joen Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 Huff, jeg blir så lei av denne evige slankingen. I april var jeg på god vei til å komme i normal vekt. Hadde tatt av meg 5-6 kg. Det var så utrolig deilig. Men nå er alle kiloene kommet tilbake igjen. Føler meg ikke vel med kroppen min. Er ikke motivert i det hele tatt med å begynne på nytt. I tillegg går vi mot en tung tid med mørke kvelder og høst. Og slik har det vært de siste årene: er en skikkelig jo-jo slanker. Så disiplinert når jeg setter igang, men 1/2 år etterpå er jeg tilbake til utgangspunktet. Veier nå ca ca 7-8 kg enn før jeg fikk unger. Jeg trenger trøst!UUUUHHHHHUUUUUU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 Men er det egentlig medlidenhet og trøst du vil ha? Jojoslanking er ikke godt for noen sin kropp. Vet ikke hva du har gjort for å gå ned i vekt før. Men for meg har bruk av somebody.no funket fint. Lært litt om mat, størrelser og fornuftige valg. Tatt av 12 kg før sommeren. Nå i sommer ble det lite trening og sånn, men har alikevel holdt vekta stabil over hele sommeren og da er det lettere å starte nå igjen. Det takker jeg somebody for og kunnskapen om mat derfra. Har ikke brukt de sidene i sommer heller igrunn. Starter du opp igjen så sats på livsstilomlegging (i hodet) og ikke kall det slanking. Det er så negativt ord. Høsten trenger da slett ikke være trist. Mange fine dager fortsatt. Og som du vet, det finnes ikke dårlige klær, bare vær Og det er jo plenty med opplegg man kan gjøre hjemme. Se www.iform.nu feks. for øvelser til hjemmebruk. Se på finn.no eller lignende for en billig trimsykkel å ha foran tv'n, så sykler du til favoritt programmet ditt. Plutselig er det ferdig og du har fått den en flott trimøk. Les litt på forumet her, ligger en ikke så gammel tråd om hva man kan spise når man er sjokoladesyk feks. Jeg har heller ikke troa på å være alt for disiplinert da. Heller bruke litt lengre tid og leve ved siden av. Ha en sjokolade på lørdag så har du noe å se frem mot. Blir suget for ille en hverdag så finnes det sjokolader på 24g (eventyr og firkløver) så ta en sånn. Bruk litt lightbrus som kos hvis det hjelper på sug og kosfølelse. Skal ikke være et helvete å komme seg ned i vekt heller. Ønsker deg lykke til jeg og håper ud satser på nytt igjen og at dette er din siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2005 #3 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg syns ikke du skal tenke på det som slanking jeg da - hvis det er snakk om 5-8 kg så er du jo ikke veldig overvektig da. Det er vel snakk om den siste lille finpussen - og det må nok en varig kostholdsendring til, ikke en midlertidig diett. Jeg syns du skal starte med å bestemme deg for noen usunne vaner du skal komme til livs jeg - noe som er overkommelig og som du vet du kan leve med. Feks å slutte å bruke smør på brødskive, velge magrere varianter av pålegg, drikke mer vann, usukra drikke/brus osv. For å holde vekta må endringene være varig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå