AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Hei! typen (30 år) har bevist flere ganger at han ikke er til å stole på rundt andre jenter. Nå er han på hyttetur med gutta (4stk), og har lovet og sverget i flere uker på at denne turen skulle være ren guttetur, og at hvis det skulle bli et tema å invitere jenter skulle han si nei, og hvis noen skulle komme skulle han dra hjem. Nå er situasjonen den at gutta har sveipa på Tinder, matchet med en jente og invitert henne opp til hytta for fest og moro, hun skal også overnatte. Jeg syns ikke dette er greit, men får høre at jeg er «psyco» som reagerer på dette. overdriver jeg eller ville dere ha reagert? Anonymkode: edb79...098
PM75 Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Hvis han flere ganger har vist seg upålitelig, så tipper jeg at det å kalle deg psyco er 1) en forsvarsmekanisme fordi han vet at han bryter et løfte, og 2) en måte å vise for gutta at han ikke er tøffel. Begge deler er tegn på en svært umoden mann. Vil du ha det slik? 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Enten må du akseptere at dette er en del av ham ellers må du bryte og få videre. Du kan ikke endre noen som ikke ønsker å endre seg, han vil i beste fall bare bli flinkere til å skjule spor. Anonymkode: df0b5...42a 6
Blomsterpotta Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Hvorfor er du fremdeles sammen med han? Jeg hadde gått 7
Gjest Skogsalv Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 (endret) Aldri aksepter å bli kalt psyko av en partner,som lyver og oppfører seg som om du er problemet. ❤ Det er det største røde flagget her ...OG dumpegrunn. Gutta boys bare" maskerer"det. Endret 16. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Nå er situasjonen den at gutta har sveipa på Tinder, matchet med en jente og invitert henne opp til hytta for fest og moro, hun skal også overnatte. Ikke ok! Og noen burde fortelle jenta at hun setter seg i en veldig farlig situasjon. Helt alene med helt fremmede menn, uff Anonymkode: 5a25a...673 4
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 Hvorfor er du sammen med noen du ikke stoler på?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 Det der er svært langt over grensen for meg i alle fall. Du overreagerer ikke, det er drøyt både å gjøre sånn og å skjule det for deg at det ville bli en slik type tur. Anonymkode: a1e5b...94b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Jeg hadde gjort det slutt. For lenge siden... Anonymkode: c2f38...f10 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 Jeg vil påstå at den jenta tar en stor risiko ved å reise til ei hytte med 5 ukjente menn. Dernest hadde jeg bedt typen komme hjem med en gang, eller aldri mer. Hele oppførselen deres er barnslig, slik holder ikke voksne menn i forhold på. Anonymkode: 7eb66...4a8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå