Malursk Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Jeg måtte tenke meg om her.... For min yngste er 15, og ferdig med stemmeskiftet og alt det der.. Men når det startet? Eh... Vet du, jeg aner rett og slett ikke 😮 . Det kom gradvis snikende tror jeg🤪. Nå har jeg jo to sønner, den andre er godt voksen.. Og rimeligvis ferdig med pubertet og alt det der... Eneste jeg husker fra ham er jo stemmeskiftet, sånn i 13-14 års alderen (Jeg har to svært rolige sønner, og venter fortsatt på at eldste skal komme i første trass alder.. Den yngste må jo pent vente til broren er ferdig med slike ting😅 )
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Han på 12 er i stemmeskifte nå, har kviser og har tydelig bart og fjon under armene. Det er nok over et år siden barten ble synlig. Har vokst en del i høyden, men ikke i bredden. Lillebror på 11 er fortsatt et barn med lys stemme og ingen tegn til hårvekst. Anonymkode: 179b5...871
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Jeg har en gutt på 8 år. Jeg kom selv i puberteten når jeg var 9 (da begynte puppene å komme og jeg fikk mensen når jeg var 10..). Håper det er noen år til han kommer i puberteten! Både jeg og far hadde ekstremt mye kviser som tenåringer (jeg fikk behandling med isotritinoin). Er litt nysgjerrig på hva dere med tenåringer med mye kviser gjør? Jeg antar at sønnen vår også kommer til å få kviser. Ønsker ikke at sønnen min skal måtte "lide" med kviser like lenge som vi gjorde.. Anonymkode: 7b2b1...6f0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Nå er ikke mine ferdig enda. Men førstemann kom i stemmeskiftet da han var 12 år. Da kom også de første dunene på overleppa. Jeg la merke til hår under armene da han var 13. Hvordan utviklingen var og er lenger ned, aner jeg ikke. Han vokste mye på kort tid. Andre mann kom i stemmeskiftet som 14 åring og er der nå. Har fått bittelitt dun på overleppa. Har nå begynt å vokse en del. Anonymkode: 8600e...e65
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Og når begynte deres gutter å ikke lenger ville gå nakne foran dere? Min 8-åring har et veldig avslappa forhold til nakenhet, og kan løpe rundt i leiligheten splitter naken - men når begynner de å ville dekke seg til av seg selv? (Han har begynt å bli skeptisk til å vise seg frem naken i dusjen etter svømming/trening allerede) Anonymkode: 7b2b1...6f0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 Min er 13,5 år og midt i stemmeskiftet nå. Har vokst utrolig mye det siste året både i lengden og skostørrelse. Han bruker str. 45. Til sammenligning bruker jeg str.38 og faren str.42. ikke kviser eller fjon ennå, men fått mer hårete legger og sett han har fått hår under armene. Ellers har jeg ikke sett han naken på et par år, så den blygheten kom tidlig 😏 Anonymkode: 6a4c4...d00
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og når begynte deres gutter å ikke lenger ville gå nakne foran dere? Min 8-åring har et veldig avslappa forhold til nakenhet, og kan løpe rundt i leiligheten splitter naken - men når begynner de å ville dekke seg til av seg selv? (Han har begynt å bli skeptisk til å vise seg frem naken i dusjen etter svømming/trening allerede) Anonymkode: 7b2b1...6f0 Gutten min på 10 år går fremdeles naken her hjemme.. 😬 han bryr seg katta om det! Da jeg var 10 år viste jeg meg ikke naken hjemme. Anonymkode: 1f485...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Har en 13-åring/7-klassing i puberteten nå. Begynte da han var 12. Han er ikke blyg og kan gå naken rundt oss med hånda foran. Anonymkode: f4a8d...7e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå