AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Poster dette som anonym og midt på natta siden jeg er litt flau. Jeg er en mann, akkurat fylt 30, og jeg elsker å bli tatt på der nede med kalde hender. Det hender at jeg holder hånda under iskaldt vann før jeg ronker. Nevnte det for en kompis en gang og vi ble aldri like gode venner igjen. Han syntes jeg var rar. Er det flere enn meg som liker det? Jeg elsker iskalde hender som tar meg på pikk og baller. Isbiter blir ikke det samme. Det må være en hånd. Anonymkode: 61538...34a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 😅 Typen synes alltid at hendene mine var for kalde. Anonymkode: 67579...cfb
Scoops Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Jeg hadde ett forhold med en mann en gang som elsket når jeg tok på han med iskalde hender, isbiter og lignende likte han ikke, var bare kalde hender som fungerte 1
pantyhoselover Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Jeg elsker kalde hender på pikken. Det beste er kalde hender som tar og klemmer på pikkhodet. Herlig!
Bamseklemmer Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Kvinner må jo få lov til å varme seg på hendene, det skulle jo bare mangle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå