Gå til innhold

Erfaring med Stapon??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann
Er en hetro jente på 21år som har har veldig til å prøve Strap on med ei jente, jeg tenner mye på tankning, å bli tatt bakfra...... 
spørsmålet mitt er da når dildoen kommer helt inn, gjør det vondt akkurat som om den treffer noe? Og er det noe og gjøre noe med eller må man bare kjøpe en kortere Strap on? kam man ha analsex også?
Hvordan skal jeg gå frem?  
Jeg kan spørre noe av venninne mine (Bifel eller homo) eller noe telfeldig person, noe elder enn meg ??

Anonymkode: 34a10...4bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Heisann
Er en hetro jente på 21år som har har veldig til å prøve Strap on med ei jente, jeg tenner mye på tankning, å bli tatt bakfra...... 
spørsmålet mitt er da når dildoen kommer helt inn, gjør det vondt akkurat som om den treffer noe? Og er det noe og gjøre noe med eller må man bare kjøpe en kortere Strap on? kam man ha analsex også?
Hvordan skal jeg gå frem?  
Jeg kan spørre noe av venninne mine (Bifel eller homo) eller noe telfeldig person, noe elder enn meg ??

Anonymkode: 34a10...4bb

Hei. Jeg har erfaring med Strapon. Men jeg er gutt som blir tatt med strapon bak og vet opplevelsen. Kan godt fortelle hvordan jeg opplever det.

Anonymkode: 9d42f...3b2

Gjest Alterego666
Skrevet

Strapon fungerer på alle måtene du beskriver. Finn en med passende størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...