AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Jeg har datet en mann i ca en mnd, og hittil så går det veldig bra. Men begge har hektiske dager, barn, jobb osv. Så hittil så har det bare vært kortere dater på en kveld osv. Men for å komme oss bort litt, og faktisk se om dette kan være noe, så skal vi på hytta hans en helg. Det jeg forsto i dag er at han har bursdag den helgen. Og da bør det jo være en gave med i bildet🙈 Så hva i alle dager kjøper jeg? Vi er voksne, han er 45, og begge har en god økonomi. Begge to er opptatt av friluftsliv, så jeg har vurdert å booke en overnatting på et av stedene vi har snakket om at vi har lyst til å dra. Men hvis hytteturen går dritt, så er det en skikkelig teit gave. Jeg kan ikke kjøpe en genser eller en flaske vin lekker noe annet kjedelig, det blir alt for upersonlig. Så hva i alle dager ordner men i denne situasjonen? Anonymkode: 94619...2a2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Dere har bare datet i 1 mnd, så å bruke mye penger på overnattingstur blir kanskje i det meste laget. Jeg ville kjøpt en liten ting som f.eks noe turgreier eller en frilufts-tskjorte til et par hundrelapper og skrevet et hyggelig kort som "jeg gleder meg til å dra på flere turer med deg" f.eks. Anonymkode: 16519...026 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Det er sikkert det tryggeste, men fryktelig kjedelig🙈 Han la litt lista på første daten, da han istedenfor å kjøpe blomster, kjøpte et Legosett så jeg kunne bygge mine egne blomster( ja, vi har sær humor..... jeg elsket de 😊) Da er det litt kjipt å komme med en t-skjorte på bursdagen hans. Men jeg er usikker på om jeg overtenker dette. Vil finne en morsom gave, som viser at jeg setter akkurat passe pris på han, uten at jeg virker desperat 😂 Anonymkode: 94619...2a2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Lag et turkitt 😁 En fint skrin han kan ha med i sekken på tur. Forslag til unnhold: plaster og bandasje, solkrem, liten lommelykt, lommelærke, ansiktsmaling ( til kamuflasje 😂) et par tørre sokker, en varmepute til hendene, fyrstikker, nødlader, jaktkniv osv. Kan slenge oppi noe med humor også. Bare fantasien som setter en stopper. Skriv et koselig kort ved siden av, og si som en her over skrev at du gleder deg til flere turer sammen med han ☺️ Anonymkode: adc38...0b8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå