AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Jeg var innom barnas hus og så på baby ting selv om jeg ikke venter barn. Jeg er nok for ung for barn men synes det bare er koselig å se på babyting mens jeg drømmer om fremtiden. Høres kanskje dumt ut men hva så. Men i butikken så er det jo sånne mannekeng dukker eller veldig realistiske og tunge babydukker slik at du kan prøve å sette dukken i vogner og bilstoler for å se hvordan det passer med en dukke inni. Jeg fant da en sikkelig søt og blid dukke som jeg ville ta med hjem men kan jo ikke det. Så lurte på om noen av dere her vet hvor man kan få tak i dukkene på barnas hus? Og er det innafor å spørre om jeg kan kjøpe dukka? Anonymkode: 9bd68...f23
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Hva i alle dager skal du med den? Om du tenker å leke at det er babyen din og kle den opp som om den var ekte, trenger du psykiatrisk hjelp. Og nei, de ansatte kan selvsagt ikke selge en av utstillingsdukkene. De eies av kjeden, ikke av de ansatte. Anonymkode: ad56c...019
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager skal du med den? Om du tenker å leke at det er babyen din og kle den opp som om den var ekte, trenger du psykiatrisk hjelp. Og nei, de ansatte kan selvsagt ikke selge en av utstillingsdukkene. De eies av kjeden, ikke av de ansatte. Anonymkode: ad56c...019 Mange som samler på dukker og de fleste er da ikke psykisk syke. Visste jeg kom til å få noe sånnt svar som det😂 Det jeg lurer på er jo hvordan jeg kan skaffe meg en sånn. Barnas hus må jo ha kjøpt de dukkene fra et sted. Og nei Selfølgelig skjønner jeg at det er en dukke jeg er ikke psykotisk. Anonymkode: 9bd68...f23
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva i alle dager skal du med den? Om du tenker å leke at det er babyen din og kle den opp som om den var ekte, trenger du psykiatrisk hjelp. Og nei, de ansatte kan selvsagt ikke selge en av utstillingsdukkene. De eies av kjeden, ikke av de ansatte. Anonymkode: ad56c...019 Slutt da, ikke troll så fælt Anonymkode: e7594...9ea
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 De er kalt reborn-dukker. De er å få kjøpt i flere nettbutikker. Bl a Ebay. Anonymkode: 694b4...4c4 2
Gjest Rosendahl Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Send dem en epost og spør hvor de kjøper dukkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå