Gå til innhold

Er så flau over meg selv nedentil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært med tre menn til sammen. Giftet meg ung. Nå er jeg skilt og klar for å date igjen. 

Saken er den at jeg syns, hva kalles det, venusberget ? på meg selv er så stort og mykt. Tipper det var det som ble kalt "bollemus" i sin tid. Jeg har liksom mye "volum" der, man kjenner ikke noe beinstruktur under, alt er bare mykt og rundt og jeg lurer på om det er fordi jeg er lett overvektig? 

Men dette syns jeg er flaut. Er sikkert mye penere med en slank og "stilren" en, mens min er så myk og volumiøs.....Hvordan våge å kle av seg når man har slike tanker om seg selv?

I tillegg, siden jeg har født to barn, tenker jeg at jeg er vid der nede. Hvem kan bekrefte slikt? 

Anonymkode: cd04d...e1a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt normal. Gå å pul.

Anonymkode: c2bc1...a33

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Vi kvinner har ofte feil bilde av hvordan vi ser ut der nede. Legg fra deg din bekymring ♥️

Anonymkode: 03141...db2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste mannfolk driter langt i om du har bollemus eller "slank" mus. Mus er mus i akten 😅 Har bollemus selv og tenkt litt i de samme baner som deg, men har aldri opplevd at noen andre enn meg bryr seg. 

Bare kos deg du! 

Anonymkode: 93f00...07c

• Liker 12
Skrevet

Kan garantere deg at du ser fin ut nedentil, jeg synes slikt er vakkert og kunne ønske jeg også hadde det ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

wtf, hvem bryr seg? ikke vi menn iallfall

Anonymkode: 91562...269

• Liker 7
Skrevet

Elsker bollemus. Kan friville teste for deg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Dette er noe som kun eksisterer i ditt hode, kos deg med din seksualitet og ikke problematiser dette. Ingen mann du ønsker å beholde vil tenke en negativ tanke om ditt underliv. 

Endret av Tiuren
  • Liker 5
Skrevet

Jeg høres litt ut som deg og dette slet jeg med lenge,var flau over hvordan jeg så ut og tenkte at menn bare likte «slanke og stilrene» som du sier,og at jeg ikke så noe fin ut der nede.Heldigvis kom jeg over det,og det håper jeg du og klarer, jeg har aldri opplevd noe misnøye og nå når jeg har klart og gi slipp på de tankene så er bare sexen så mye bedre og. Så prøv og slapp av og vit at du er helt normal og bare nyt det 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tynn og har likevel bollemus, den måtte nok ha blitt fettsugd for å bli borte 🤣 ingen negative erfaringer med det, eksen koste seg så mye med den at han pleide å bruke den som kosepute han hvilte hodet på. Tror ikke menn tenker over om det er bollemus eller ikke? 

Anonymkode: 3f7a7...44a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De aller fleste mannfolk driter langt i om du har bollemus eller "slank" mus. Mus er mus i akten 😅 Har bollemus selv og tenkt litt i de samme baner som deg, men har aldri opplevd at noen andre enn meg bryr seg. 

Bare kos deg du! 

Anonymkode: 93f00...07c

Jeg er mann og driter overhodet ikke i dette. Bollemus er 100% å foretrekke framfor beinmus.

Anonymkode: 0c608...47a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

wtf, hvem bryr seg? ikke vi menn iallfall

Anonymkode: 91562...269

Snakk for deg selv.

Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er mann og driter overhodet ikke i dette. Bollemus er 100% å foretrekke framfor beinmus.

Beinmus???

Herregud så mye rart man leser på dette forumet. 🤣

TS, du er helt fin! Klarer du å knipe musklene rundt fingeren din? Isåfall kan du bare gjøre dette når du blir penetrert. Klarer du det ikke kan du begynne med knipeøvelser, det er det lurt å gjøre uansett. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har bollemus og 10 av 10 menn har elsket det. Slutt å bekymre deg for ubetydelige ting. 

Anonymkode: 9d481...525

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen her jobber som gynekolog (dvs ser mye underliv). Har spurt om han synes jeg har mer bollemus enn normalt. Han kunne ikke svare meg og forstod ikke spørsmålet. Jeg tror helt oppriktig at menn ikke ser sånt, selv med klinisk blikk i flombelysning. 

Anonymkode: a52cf...17b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De fleste voksne mannfolk tenner mer på en voksen bollemus, gjerne med hår enn en "stilren", flat som minner mer om en ung person sin. Iallefall de aller fleste VOKSNE menn burde tenne på slikt...... 

Anonymkode: 78ae4...193

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
loveli skrev (1 time siden):

Beinmus???

Herregud så mye rart man leser på dette forumet. 🤣

TS, du er helt fin! Klarer du å knipe musklene rundt fingeren din? Isåfall kan du bare gjøre dette når du blir penetrert. Klarer du det ikke kan du begynne med knipeøvelser, det er det lurt å gjøre uansett. :)

Ja, beinmus. Altså det stikk motsatte av bollemus.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mannen her jobber som gynekolog (dvs ser mye underliv). Har spurt om han synes jeg har mer bollemus enn normalt. Han kunne ikke svare meg og forstod ikke spørsmålet. Jeg tror helt oppriktig at menn ikke ser sånt, selv med klinisk blikk i flombelysning. 

Anonymkode: a52cf...17b

Mannen din er altså fra en annen planet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både bollemus og flaggermus (😂) og mannen min sier det er den deiligste hans noensinne har sett 🤷‍♀️ 

Jeg er normalt slank, så tror nok ikke det går an å slanke bort bollemus. 

Ikke bekymre deg ts, det menn liker aller best er selvtillit 😉

Anonymkode: 9c6c9...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De fleste voksne mannfolk tenner mer på en voksen bollemus, gjerne med hår enn en "stilren", flat som minner mer om en ung person sin. Iallefall de aller fleste VOKSNE menn burde tenne på slikt...... 

Anonymkode: 78ae4...193

Du klarer ikke snakke positivt om noen uten å rakke ned på andre? Denne holdningen er bare patetisk og du burde skjerpe deg. Det er ikke slik at man ser ut som et barn bare fordi man har en vanlig vulva som ikke buler ut. Hilsen ei med bollemus som klarer å sette pris på underlivet sitt uten å rakke ned på andre. Slike kvinner som deg burde skamme seg og holde kjeft for å være helt ærlig.... 

Anonymkode: 9d481...525

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...