AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Hei, jeg er ei jente på 25 år. I år har jeg sagt ja til å være med gode venner! Har ikke møtt noen av de på noen måneder nå, og vet de har møttes et par ganger før da eg ikke kunne. Dette er folk eg har kjent i flere år nå. Ser på dei som mine nærmeste. Likevel har jeg sånn angst? Veit det er fordi det er ei stund siden eg traff dei sist.. vi blir da akkurat 10 stykk. Kan dere gi meg nokre gode råd? Føler meg så dum som føler meg slik.... Anonymkode: c1e5f...237
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Prøv å tenk på hvor koselig det vil være å treffe de igjen. Anonymkode: ed037...bf2 1
Leonora99 Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Har ingen andre råd å komme med bortsett fra at du og dere må utnytte tiden godt og kose dere masse ❤️ 2
Nathea Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Angst er ikke noe greit. Klem til deg.❤️ Håper dere får en finest mulig 17.mai.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Føler med deg, ts❤️ Den koronaen setter en angstfølelse i mange, dessverre. Jeg ble selv invitert på 17.mai-frokost til gode venner jeg ikke har sett på lenge, og vi hadde blitt seks stykker inne i ei lita stue hvis jeg hadde sagt ja. Noen av dem er på ferie her fra Østlandet. Jeg turte ikke si ja, selv om jeg har veldig lyst😔 Jeg tør ikke ta sjansen. Og de ble litt fornærmet, så det gjorde det ekstra kjipt😔 Anonymkode: 7566e...0e3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Nei, nei, sånn er det mange som har det. Folk uten angst også, kan grue seg til å treffe venner. Hva mer konkret har du angst for? Anonymkode: de9e2...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå