AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Har en mann jeg har hatt et nært forhold til. Han er selvsagt gift og nei, vi har ikke ligget sammen, så dere trenger ikke kalle meg hore. Jeg ligger ikke med gifte menn. Han har vært veldig på med alle sine følelser. Nå har han tatt skrittet og sagt til konen at han vil ut av forholdet. Midt i dette er han avvisende mot meg. Han vil ikke ringes, ses eller meldes. Han holder meg på avstand og jeg forstår ikke helt hvorfor? Han har jo vært så forelsket i meg. Det eneste jeg vet er at han for tiden jobber med å avslutte ekteskapet sitt. PS. jeg ser i mange tråder at folk trekker slutninger om at dersom noe ligner på noe annet, så er det nok et nytt innlegg om det samme. NEI jeg er ikke sammen med mann58, nei jeg har ikke vært på hyttetur med en fyr og nei jeg er ikke hun som var utro i månedsvis før hun klare gå fra sin mann. Sånn bare for å ha tatt noen få eksempler. Jeg har ikke skrevet om dette før. Så vet dere det. Anonymkode: d964d...8a1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Kona har tatt ham med i terapi. Anonymkode: 764d6...e61 9
Herdbaws Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Kanskje han ikke vil gjøre skilsmissen mer trøblete enn den allerede er. Har de barn sammen? Vet konen at du eksisterer? Det kan handle om mye forskjellig. Det er jo andre menneskers følelser involvert også 24
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Skilmisse, separasjon og hele den greiea er et himla styr, i allefall for meg. Det spiser opp mye energi i en periode. Det var litt stille før stormen hvor jeg hadde all slags overskudd, så kom stormen, så roer det seg igjen. Mann50. Anonymkode: 598bd...605 19
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Herdbaws skrev (9 minutter siden): Kanskje han ikke vil gjøre skilsmissen mer trøblete enn den allerede er. Har de barn sammen? Vet konen at du eksisterer? Det kan handle om mye forskjellig. Det er jo andre menneskers følelser involvert også Ja det er barn involvert. Konen vet ikke om meg. Jeg har tenkt at han nå må fokusere på å få orden på alt dette først. Vet det er mye psykisk stress og smerte i det. Syns bare det er rart at hah blir SÅ distansert. Kan det være han er redd for at konen skal finne ut noe i denne tiden? Anonymkode: d964d...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skilmisse, separasjon og hele den greiea er et himla styr, i allefall for meg. Det spiser opp mye energi i en periode. Det var litt stille før stormen hvor jeg hadde all slags overskudd, så kom stormen, så roer det seg igjen. Mann50. Anonymkode: 598bd...605 Takk for innspill.ja det er nok slik og jeg tenker at han ikke helt orker eller klarer ha tid til meg nå... Anonymkode: d964d...8a1
MarianneE Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 Kanskje du ikke er like interessant lenger nå som du blir mer tilgjengelig for ham? 16
Gjest Skogsalv Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Forstår det virker forvirrende. Men han er nå midt i en av livets stormer. Hans fokus er nok på at ting skal gå rett for seg. Særlig med tanke på ungene,som er det viktigste. Hva og hvordan han gjør ting,er så viktig for veien videre for år fremover ifht dem .
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 Det er et positivt tegn at han skal skille seg og ha lite kontakt med deg i dette. Men 0 kontakt? Det er jo litt rart… får du ikke vite hvor han er i prosessen? Kanskje han ikke er klar likevel? Bare trenerer? Gifte menn finner slltid unnskyldninger for å utsette eller å bli. Anonymkode: a847c...c99 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 Det kan være at før han bestemte seg for å skilles så ville han stikke en tå ut i vannet for å sjekke at han fremdeles hadde draget. Den bekreftelsen har han fått. Anonymkode: 4dcd4...312 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 Han har forstått at du er en "homewrecker" og ikke verdt å ta vare på. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, rett og slett. Anonymkode: 6ad99...875
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han har forstått at du er en "homewrecker" og ikke verdt å ta vare på. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, rett og slett. Anonymkode: 6ad99...875 En mulighet, som jeg ville puttet helt bakerst i bunken. Anonymkode: 96482...8a6 5
Gjest Skogsalv Skrevet 16. mai 2021 #14 Skrevet 16. mai 2021 Uansett intensjon ifht deg ....så er det ikke rart han trår varsomt. 🌷 Kona vet ikke om deg. Om han skulle fortalt at dere har flørtet,,,så kan det sette store følelser i sving hos henne,- selv om forholdet DER er slutt. Det kan få store konsekvenser ifht han og barna ifht samvær osv...samt skade de emosjonelt midt i denne prosessen. Ikke alltid voksne klarer å skjerme ungene for samtaler og egne følelser. Hvertfall ikke under samlivsbrudd. Overse de som kaller home wrecker her inne 😉 Dere har ikke vært intime engang. ! På grunnlag av det så burde du heller ikke legge FOR mye i " hvor på" han har vært. Og han distanserer seg. Du kan ha is i magen. Er det liv laga ,så kommer han til deg etterhvert- ikke motsatt ! Men ville ikke satsa for mye tid,hjerte og alle egga i kurven på det🌷
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #15 Skrevet 16. mai 2021 Han har ikke hatt flere små sidesprang da? For å være garantert å ha en annen å gå til? Og derfor er opptatt med en annen? Anonymkode: 3d3d6...f84 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #16 Skrevet 16. mai 2021 Helt umulig å si. Kan være du var katalysator for bruddet, og han med det har utviklet dårlige følelser. Kan være han ønsker å holde deg på en armlengdes avstand gjennom bruddet, slik at forholdet med deg ikke skal være knyttet til dette, verken for dere eller omverdenen. Kan være bruddet krever så mye av han at han ikke har plass til noen, Kan være han har hatt flere flørter, og nå har bestemt seg for at en av dem er den han vil være med. Livet har lært meg at det ofte er så enkelt som "he is just not that into you". I stedet for har kvinner tendensen til å tolke og tenke opp og ned. Gå over til å beskylde hverandre for å "stjele" menn (hvordan kan man stjele et menneske?). Og pakke seg inn i følelser, i stedet for å bare trekke på skuldrene, og gå videre. Anonymkode: 2a286...9fb 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Mange gode grunner til å ikke ha kontakt i en slik fase. Men jeg ser ingen gode grunner til at han ikke kunne gitt deg en kort forklaring på hvorfor han nå trenger avstand Anonymkode: aa90f...7fc 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 Skogsalv skrev (12 minutter siden): Overse de som kaller home wrecker her inne 😉 Dere har ikke vært intime engang. ! Uenig i denne. Man trenger ikke ha sex for å være utro. Dette er emosjonell utroskap, og det beste hun kunne ha gjort var å avvise han og kutte kontakten da han begynte å vise interesse. Så kan kontakten taes opp igjen om/når han er skilt. Det er godt mulig han har fremskyndet skilsmisse pga de signalene TS har sendt, og nå får kalde føtter nå når han mister mor til sine barn og et menneske han er/har vært veldig glad i. Teknisk sett har sikkert ikke TS gjort noe feil, men det er uryddig og uheldig å opptre på denne måten, selv om mannen selvsagt er det store problemet her. Avslutt det man er i før man går videre. Anonymkode: 6983f...e5c 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #19 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uenig i denne. Man trenger ikke ha sex for å være utro. Dette er emosjonell utroskap, og det beste hun kunne ha gjort var å avvise han og kutte kontakten da han begynte å vise interesse. Så kan kontakten taes opp igjen om/når han er skilt. Det er godt mulig han har fremskyndet skilsmisse pga de signalene TS har sendt, og nå får kalde føtter nå når han mister mor til sine barn og et menneske han er/har vært veldig glad i. Teknisk sett har sikkert ikke TS gjort noe feil, men det er uryddig og uheldig å opptre på denne måten, selv om mannen selvsagt er det store problemet her. Avslutt det man er i før man går videre. Anonymkode: 6983f...e5c Dette er mannens ansvar. Kvinner kan oppføre seg akkurat som de vil mot min mann. Hive seg nakne på han. Jeg velger å stole på han. Har aldri forstått meg på kvinner som mener trofasthet bygger på at andre kvinner holder seg unna. Anonymkode: 2a286...9fb 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #20 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hive seg nakne på han. Morsomme bilder i hodet, her jeg ligger i senga. Anonymkode: 96482...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå