AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Jeg bestilte noe fra Zara for første gang for noen uker siden, men de var så små i størrelsen at jeg måtte returnere.. Jeg hadde blitt fortalt at zara skulle være ganske normal i størrelsen. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 90409...14e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Zara er gode fordi du kan finne størrelsen din ved å legge inn målene dine når du kjøper et plagg. Ellers syns jeg de er normale i størrelsen, heller at mange skandinaviske kjeder har blitt veldig store i størrelsen. Anonymkode: 62751...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Det kommer helt an på hvem du sammenligner med. Sammenligner du de med f.eks lindex vil de være små i str. Sammenligner du de med bik bok vil de nok kanskje være stor i str. Selv synes jeg de er helt normale. Anonymkode: 9f866...ba3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 De er italienske str tror jeg, så små ja. Anonymkode: a675f...ef5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Zara er en spansk kjede, spanjoler er muligens litt mindre bygd enn skandinaviske kvinner😊 Jeg bruker XS i Zara, og i alle andre butikker forøvrig. Men nå handler jeg kanskje ikke i butikker med veldig «store» størrelser. I enkelte plagg har dem bare S, M og L som alternativer. Da pleier S å tilsvare en XS. Anonymkode: a3dfd...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Skrevet 16. mai 2021 Har alltid syntes at Zara har vært små i str. Jeg bruker S i de fleste andre butikker, men på Zara må jeg stort sett ha M, spesielt i topper(de synes jeg blir trange over skuldrene og brystet, selv om jeg har ikke-eksisterende pupper🤷🏼♀️). Anonymkode: 599b2...dc6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå