Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noe fra Zara for første gang for noen uker siden, men de var så små i størrelsen at jeg måtte returnere.. Jeg hadde blitt fortalt at zara skulle være ganske normal i størrelsen. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 90409...14e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zara er gode fordi du kan finne størrelsen din ved å legge inn målene dine når du kjøper et plagg. Ellers syns jeg de er normale i størrelsen, heller at mange skandinaviske kjeder har blitt veldig store i størrelsen.

Anonymkode: 62751...0b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvem du sammenligner med. Sammenligner du de med f.eks lindex vil de være små i str. Sammenligner du de med bik bok vil de nok kanskje være stor i str.  Selv synes jeg de er helt normale.

Anonymkode: 9f866...ba3

AnonymBruker
Skrevet

De er italienske str tror jeg, så små ja.

Anonymkode: a675f...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Zara er en spansk kjede, spanjoler er muligens litt mindre bygd enn skandinaviske kvinner😊

Jeg bruker XS i Zara, og i alle andre butikker forøvrig. Men nå handler jeg kanskje ikke i butikker med veldig «store» størrelser. I enkelte plagg har dem bare S, M og L som alternativer. Da pleier S å tilsvare en XS. 

Anonymkode: a3dfd...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid syntes at Zara har vært små i str. Jeg bruker S i de fleste andre butikker, men på Zara må jeg stort sett ha M, spesielt i topper(de synes jeg blir trange over skuldrene og brystet, selv om jeg har ikke-eksisterende pupper🤷🏼‍♀️).

Anonymkode: 599b2...dc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...