Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hans oppførsel er av og til ikke ok. Han har flere ganger forsøkt å presse meg til seksuelle ting jeg ikke vil, slik som analsex og trekant. Jeg har gjort begge deler, uten å ha lyst, jeg trodde hvis jeg gjorde det en gang så skulle masingen slutte, men det ble bare verre. 

Han gir meg dårlig samvittighet for å si nei..., og jeg føler meg som en dårlig kjæreste, selv om jeg egentlig vet at jeg har min fulle rett til å si nei, og at jenter flest ikke nødvendigvis ville sagt ja. 

Han snakker ofte om at han pleide å være en "player" og at han har hatt sex med mange jenter og han har fortalt meg at han var utro mot en av sine tidligere kjærester. Han sier noen ganger at "player-siden" av han er sterk og at han har lyst til å være med mange jenter, og at det er derfor han presser sånn på å ha trekant, slik at han ikke skal få trang til å være utro mot meg. 

Hvorfor er jeg med han kan man kanskje lure på? Jeg elsker han, og han er veldig snill ellers. Jeg er livredd for å bli forlatt og være alene. 

En del av meg tenker at jeg må gjøre det slutt, da denne oppførselen virkelig er vond for meg og ødelegger selvtilliten min. Men så håper jeg jo at han skal forandre seg og ikke presse meg mer, da er han jo perfekt. Alt er så bra når det er bra, men når han begynner å mase så blir jeg så lei meg og trist. Han sier at han elsker meg, og at han ikke kommer til å forlate meg. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Dette er mitt første ordentlige forhold, vi har vært sammen i to år. Jeg vet at jeg kommer til å bli fullstendig knust om vi går fra hverandre, men jeg vil ikke at han skal behandle meg slik heller. 

Anonymkode: da146...6ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg vekk ja. 

Anonymkode: d663a...984

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen du kan snakke med.. 

Anonymkode: 30655...4be

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noen du kan snakke med.. 

Anonymkode: 30655...4be

Jeg har noen venninner. Men synes det er vanskelig da jeg ikke ønsker å svartmale han, hvis jeg velger å bli hos han vil jeg ikke at andre rundt meg skal hate han eller mislike han. Men mange av vennene mine er også folk jeg har møtt gjennom han, og jeg vil jo også miste dem hvis jeg går fra han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes synd på deg. Prakteksempel på 0 selvrespekt. 

Anonymkode: 1715a...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil aldri forandre seg. Det må du bare innse med en gang. Han vet at ved å presse deg, får han det som han vil. 

Du elsker ikke han. Du elsker en versjon av han som du har i hodet ditt, en versjon som ikke eksisterer. 

Kom deg ut, start på nytt. Å være alene betyr ikke å være ensom. Du kan få deg nye venner. Selvtillit og selvfølelse er langt vanskeligere å bygge opp på nytt.

Ved å være sammen med han blir du fremdeles alene, men også ensom og psykisk nedbrutt. 

Anonymkode: 86187...dad

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte gjøre det slutt med en jeg elsket, nettopp fordi han ikke elsket meg. Han hadde ikke respekt for meg, kritiserte meg for å ikke være den han ønsket jeg skulle være, var utro over lang tid.

Det var så jævlig å gå, men for en lettelse det var etterhvert. Er så uendelig glad for at jeg kuttet ham ut, selv om jeg er i slutten av 30-årene og nå helt alene.

Denne mannen elsker deg dessverre ikke, han har ikke engang respekt for deg slik han snakker til deg. Jeg kan garantere deg at du vil bli mye lykkeligere uten ham.

Anonymkode: 5ceea...7e4

• Liker 8
Skrevet

OK, hørtes jo ut som et fornuftig valg det. (dvs. gå fra personen du innbiller deg at du "elsker")

Dummeste en kan gjøre er vel å være/bli i et forhold fordi man er redd for å være alene/bli forlatt, og heller trives alene, evt finne noe som er verdt å spare på, tror jeg...

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig trist å lese at du er med på seksuelle handlinger du ikke ønsker! Og at du gjør det fordi «kjæresten» truer med å være utro hvis ikke du gjør det. 
Jeg bruker hermetegn rundt ordet «kjæreste», for han er virkelig ikke en som setter deg som sin kjæreste. Han er bare forelsket i seg selv og egne behov, dessverre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har null respekt for deg.

Vet ikke hva jeg synes er mer sykt, at han skal presse deg til å gjøre ting imot din vilje, eller at han trekker player kortet for å rettferdiggjøre at han presser deg.

Nei, denne fyren er farlig, og vil manipulere og styre deg til du blir helt knekt. Kom deg vekk nå! Fordi han elsker ikke deg, han elsker å styre deg. Det er en viktig forskjell.

Denne mannen er farlig.

Anonymkode: 2c18e...664

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hans oppførsel er av og til ikke ok. Han har flere ganger forsøkt å presse meg til seksuelle ting jeg ikke vil, slik som analsex og trekant. Jeg har gjort begge deler, uten å ha lyst, jeg trodde hvis jeg gjorde det en gang så skulle masingen slutte, men det ble bare verre. 

Han gir meg dårlig samvittighet for å si nei..., og jeg føler meg som en dårlig kjæreste, selv om jeg egentlig vet at jeg har min fulle rett til å si nei, og at jenter flest ikke nødvendigvis ville sagt ja. 

Han snakker ofte om at han pleide å være en "player" og at han har hatt sex med mange jenter og han har fortalt meg at han var utro mot en av sine tidligere kjærester. Han sier noen ganger at "player-siden" av han er sterk og at han har lyst til å være med mange jenter, og at det er derfor han presser sånn på å ha trekant, slik at han ikke skal få trang til å være utro mot meg. 

Hvorfor er jeg med han kan man kanskje lure på? Jeg elsker han, og han er veldig snill ellers. Jeg er livredd for å bli forlatt og være alene. 

En del av meg tenker at jeg må gjøre det slutt, da denne oppførselen virkelig er vond for meg og ødelegger selvtilliten min. Men så håper jeg jo at han skal forandre seg og ikke presse meg mer, da er han jo perfekt. Alt er så bra når det er bra, men når han begynner å mase så blir jeg så lei meg og trist. Han sier at han elsker meg, og at han ikke kommer til å forlate meg. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Dette er mitt første ordentlige forhold, vi har vært sammen i to år. Jeg vet at jeg kommer til å bli fullstendig knust om vi går fra hverandre, men jeg vil ikke at han skal behandle meg slik heller. 

Du fortjener å bli behandlet på en mye bedre måte en det han gjør mot deg. Høres ut som han kun bruker deg for å få sin vilje ved å ha deg rundt lillefingeren. Som andre har skrivd så burde du komme deg bort. Ja det er jævlig vanskelig og vondt, men for din egen fremtid så burde du sette deg og dine behov foran det han gjør mot deg. Det er ikke greit å føle seg presset til å gjøre noe man I utgangspunktet ikke ønsker. Har vært i den posisjonen før. 

Håper du tenker på deg selv og gir beng i hans ønsker og river deg bort fra han. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fy faen for en grenseoverskridende ekling! Ikke ta til takke med han her, vær så snill! Gå før selvfølelsen og seksualiteten din blir (mer) skadet❤

Anonymkode: 14790...49b

• Liker 1
Skrevet

Du VET allerede at han ikke er bra for deg. Han er ikke din kjæreste, han utnytter deg. 

Alene er tusen ganger bedre. Og da kan du kanskje til og med møte noen andre. Som respekterer deg og som elsker deg. For det gjør ikke nåværende 'kjæreste' 

Du vet jo dette, innerst inne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har noen venninner. Men synes det er vanskelig da jeg ikke ønsker å svartmale han, hvis jeg velger å bli hos han vil jeg ikke at andre rundt meg skal hate han eller mislike han. Men mange av vennene mine er også folk jeg har møtt gjennom han, og jeg vil jo også miste dem hvis jeg går fra han. 

Det er bare å stikke.Passer dere ikke sammen så gjør dere ikke det.  Du svartmaler ingen.  Det er ingen som har krav på å vite hva som er den faktiske årsaken til bruddet.  Skulle du miste de vennene du nevner pga dette,  bør du ikke anse det som et tap,  tvert imot.

Skrevet

Manipulerende drittsekk, det er det han er.

Mulig han sier hva som helst for at du ikke skal dra, men ikke innbill deg at det er fordi han ønsker det beste for deg.

Hvorfor skulle han forlate deg ? Han trenger ikke respektere deg som person, for å sette pris på det du gir til HANS liv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når du til slutt sier ja til å bli med på slike ting mister han bare enda mer respekten for deg. Den fyren der trenger mye mer motstand. Dump ham før han dumper deg.

Anonymkode: e7f10...d80

AnonymBruker
Skrevet

Hn manipulerer deg så det holder! Hvor gammel er du? Du virker ung på måten du skriver. 

Jeg har opplevd noe lignende. Hvor ansvaret for hans seksuelle handlinger ble lagt over på meg. Jo mer jeg ga etter, jo verre ble det. Til slutt klarte jeg ikke mer. Jeg var usikker og redd, og elsket han. Det var selvfølgelig vondt. De første dagene var tunge, men så lettet det. To måneder etterpå, var jeg såpass ute av den forelskelsesdelen at jeg begynte å se klarere hvordan han hadde behandlet meg. I dag er jeg glad jeg kom meg vekk. Og har tenkt at jeg nok egentlig aldri elsket han skikkelig. Men pga hans manipulering som gjorde meg usikker, så elsket jeg tanken på oss og tanken på å elske han. Og at han aldri elsket meg. Han bare brukte meg. 

Anonymkode: 9226f...0e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han ELSKER DEG IKKE! Kan du få det inn TS? Han elsker deg IKKE. Hadde han elsket deg ville han ikke presset deg til ting du ikke vil. 

Han liker pule på andre samtidig som han kan pule på deg (trekant). har du forresten spurt om dere kan ha trekant med to menn innvolvert bare for å se hva han svarer?  (ikke at du gjør det, men bare for å se reaksjonen, for han vil sikkert pule på ekstra jenter , men ikke greit at du skal få en ekstra kuk)

Han høres uansett ut som en umoden dritt. Synes du ikke det er flaut å være sammen med en slik person? Skammer du deg ikke over hans oppførsel? Jeg hadde vært DRITFLAU av å bli sett sammen med en slik taper. 

Jeg har respekt for meg selv. 

Han kommer ikke til å forlate deg så lenge du gir han lov til å stikke kuken inn i andre jenters fitte. Han hadde nok ikke godtatt at du har en player side og ville hatt lyst på flere menn enn bare han. 

OG Nei du vil ikke bli knust om du kvitter deg med han. Du vil endelig innse hvor dum du var som ikke gikk tidligere for du vil snart fine en ekte mann som bryr seg om deg.

Anonymkode: ff05a...fe4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...