AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Hei Lurer på hvor mange som har blitt gravid av å hoppe av i svingen. Jeg har sluttet på prevansjon for noen mnd siden. Dette vet kjæresten min. Derfor har vi hatt sex med kondom siste mnd. Og han har fått ansvaret av å bruke prevansjon siden jeg ønsket å slutte. Jeg har ventet på barn i 3,5 år på at han skal bli klar å nå er han straks der så ikke KRIISE om vi blir gravide for det passer egentlig veldig fint i livssituasjonen vår nå. Har ei som er straks 6år fra tidligere forhold, så ønske er kjempe sterkt fra min side. Nå har vi jo brukt kondom i en mnd, men siste tiden har han startet å hoppe av i svingen istede (fordi det ikke er krise om det skulle skje, men han ønsker å vente litt til). Såååå spørsmålet mitt er da om dere har blitt gravide av å hoppe av i svingen? For jeg har jo ett lite håp om at det skal skje, men ut i fra det jeg har lest så er det ganske "trygt" hvis man har kontroll på sædutløsning. Og han er rask, han tar den ofte ut litt før så det ikke skal komme inni. Men hørt man kan bli gravid om man ikke tar den raskt nok ut, men at det også forskes på om at det kommer sædceller ut før sædutløsning.. Men ser jo for meg at det er vanskelig bli gravid ved å hoppe av i svingen, hehe. Anonymkode: e4156...859
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Ja og hun er voksen nå. Anonymkode: 042b8...6a9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja og hun er voksen nå. Anonymkode: 042b8...6a9 Koooselig, håper jeg også kan bli gravid snart. Helst at det skal skje nå da, altså tror ingen blir heelt klar for barn. Det passer veldig fint for oss nå så står bare på at han vil vente "litt til".. Men vetikke hvor lenge. Men i og med at han har sluttet bruke kondom og bare hopper av i svingen så har han selv sakt at skjer det så skjer det.. Og føler det er det som må til jeg da for at det skal bli "tiden" for han. Anonymkode: e4156...859
Sizz- Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Jepp! Hun er nå 5 mnd gammel❤️ Planen var ikke å få en til så kjapt. Men sånn ble det 😀
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Jeg har blitt gravid på prevensjon, både ppiller og med kondom 😅 Så å hoppe av i svingen er ikke trygt i det hele tatt. Det kommer litt aperm før selve utløsningen også så veldig mulig. Anonymkode: b24a7...e46
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 Ja, ble gravid selv om vi hoppet av i svingen da jeg var rundt 20. Ble nok lettere gravid da, for det har ikke skjedd nå som jeg er over 30. Anonymkode: 9188b...ef9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #7 Skrevet 15. mai 2021 Sizz- skrev (Akkurat nå): Jepp! Hun er nå 5 mnd gammel❤️ Planen var ikke å få en til så kjapt. Men sånn ble det 😀 Hehe kanskje det er håp for meg da ❤️ Anonymkode: e4156...859
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 Jupp. Har en 5 år gammel jente nå. Anonymkode: 89b1f...34c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #9 Skrevet 15. mai 2021 Ja, men det ble ingen unge for jeg mistet det. Anonymkode: 58a0d...2cb
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt gravid på prevensjon, både ppiller og med kondom 😅 Så å hoppe av i svingen er ikke trygt i det hele tatt. Det kommer litt aperm før selve utløsningen også så veldig mulig. Anonymkode: b24a7...e46 Har selv blitt gravid med ppiller, eller har mulig glemt en pille og wollaaa der var jeg gravid, med hun som er 6 år nå. Så har tidligere blitt gravid veldig fort så håpet ligger jo der. Menn samtidig så føler jeg det kan ta tid.. Men krysser fingrene hadde ubeskyttet sex 2 ganger forrige uke, og det skal være rundt eggløsning i følge kallendern såå er lov å håpe. Skal prøve få han i seng i kveld også ❤️ Anonymkode: e4156...859
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #11 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men det ble ingen unge for jeg mistet det. Anonymkode: 58a0d...2cb Det var veldig trist å høre, kondolerer ❤️ Anonymkode: e4156...859
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #12 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jupp. Har en 5 år gammel jente nå. Anonymkode: 89b1f...34c Åhhh da er det kanskje håp for meg ❤️ Skal krysse alt jeg har. Tidligere gått veldig fort å bli gravid. Men ikke så lenge siden jeg sluttet på prevansjon heller så tenker det kan være litt vanskelig å vite syklus osv. Så mulig det tar litt tid, og det tar nok lenger tid nå enn det hadde gjort om han kom inni meg, men nei jeg krysser alt jeg har. ❤️ Anonymkode: e4156...859
Sizz- Skrevet 15. mai 2021 #13 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe kanskje det er håp for meg da ❤️ Anonymkode: e4156...859 Lykke til! Håper det blir slik dere ønsker ❤️🙂
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #14 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, ble gravid selv om vi hoppet av i svingen da jeg var rundt 20. Ble nok lettere gravid da, for det har ikke skjedd nå som jeg er over 30. Anonymkode: 9188b...ef9 Har vært gravid 2 ganger tidligere. 1 gang etter voldtekt, da ble jeg gravid med tvillinger som 13 åring og valgte desverre ta abort, noe som er veldig sårt for meg enda den dag i dag, og mulig derfor ønsket mitt er så stort<3 Også har jeg en snart 6 åring, og hun ble jeg gravid med etter en glipp på ppille brettet mitt som 17 åring. Så har tidligere blitt veldig fort gravid. Nå er jeg straks 24 og har gått på prevansjon i 3,5 år. Så mulig det går litt saktere nå enn tidligere, men krysser alt jeg har. Anonymkode: e4156...859
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #15 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åhhh da er det kanskje håp for meg ❤️ Skal krysse alt jeg har. Tidligere gått veldig fort å bli gravid. Men ikke så lenge siden jeg sluttet på prevansjon heller så tenker det kan være litt vanskelig å vite syklus osv. Så mulig det tar litt tid, og det tar nok lenger tid nå enn det hadde gjort om han kom inni meg, men nei jeg krysser alt jeg har. ❤️ Anonymkode: e4156...859 Du ønsker å bli gravid uten at han ønsker det...? Anonymkode: 6e47a...b20 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #16 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har selv blitt gravid med ppiller, eller har mulig glemt en pille og wollaaa der var jeg gravid, med hun som er 6 år nå. Så har tidligere blitt gravid veldig fort så håpet ligger jo der. Menn samtidig så føler jeg det kan ta tid.. Men krysser fingrene hadde ubeskyttet sex 2 ganger forrige uke, og det skal være rundt eggløsning i følge kallendern såå er lov å håpe. Skal prøve få han i seng i kveld også ❤️ Anonymkode: e4156...859 Lykke til med prøvingen. Jeg har 7 år mellom mine to. Jeg har bare positive opplevelser med aldersforskjellen. Å se lillebror se stolt opp til storesøster og storesøster være så omsorgsfull med lillebror 🥰 Anonymkode: b24a7...e46
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #17 Skrevet 15. mai 2021 Sizz- skrev (2 minutter siden): Lykke til! Håper det blir slik dere ønsker ❤️🙂 Tusentakk snille du ❤️ Krysser alt jeg har får at det går min vei, og hans vei selvfølgelig ❤️ Tror bare menn ofte ikke blir helt "klar". Vi har både hus og bil, og barn og jobb begge to. Han nærmer seg 30 og jeg nærmer meg 25. Såå alt ligger til rette for det ❤️ Anonymkode: e4156...859
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #18 Skrevet 15. mai 2021 Vi har hoppet av i svingen i 13 år, kun to planlagte barn Har ikke brukt prevensjon (forsøkte spiral, den falt ut 😅) og kun sprutet inni da vi med hensikt lagde gutta. Han ene tok sin tid og han andre satt på første skudd 🤓 Men altså ingen uplanlagte graviditeter av å hoppe av i svingen ila de 13 årene - og vi har endel sex Anonymkode: f2246...330
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #19 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ønsker å bli gravid uten at han ønsker det...? Anonymkode: 6e47a...b20 Nei, er ikke slik at han ikke ønsker det for han ønsker seg barn. Jeg har ventet 3,5 år. Og han er veldig klar over at jeg blir lett gravid og sakt at skjer det så skjer det. Så han vet veldig godt at jeg ikke går på prevansjon og at det er fare for graviditet. Så han er fult klar over, og det er ikke sånn at han ikke ønsker ett barn. Han bare ønsker å vente bitte litt til uten egentlig noen grunn. Hadde han absolutt ikke ønsket det hadde han fortsatt å bruke kondom, så dette er noe vi har pratet om Ville aldri løget til min parter. Anonymkode: e4156...859 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå