Gå til innhold

Å ha kjærlighetssorg over noen du ikke har vært i sammen med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd å hatt kjærlighetssorg over noen som du ikke har vært i forhold til,men som har vært en gammel flamme? 

Anonymkode: 35811...4e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åjaja. Både av et crush som avviste meg og av en jeg datet en stund. En del av livet det 😅

Anonymkode: 2bc92...3c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Of course...

Anonymkode: 97055...7ab

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Flere ganger. Som en klok sjel over her skriver det er en del av livet. Mitt ihvertfall. 

Anonymkode: ce00e...296

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åjaja. Både av et crush som avviste meg og av en jeg datet en stund. En del av livet det 😅

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jepp. Flere ganger. Som en klok sjel over her skriver det er en del av livet. Mitt ihvertfall. 

Har slete med kjærlighetssorg og føler at jeg har vært helt tullete. 

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker meg om så er det første gang jeg har likt en på denne måten og ikke får han :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så godt å høre 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så godt å høre 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har slete med kjærlighetssorg og føler at jeg har vært helt tullete. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når jeg tenker meg om så er det første gang jeg har likt en på denne måten og ikke får han :( 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så godt å høre 😅

Jaja, så gikk det ikke med han, men vet du hva? Det er flere fisk i havet, og vet du hva annet det fins i havet? Søppel.. Massevis. Og han er nok søppel om du ikke "får" han. 

Fokuser på ting som gjør deg glad en stund fremover og bygg deg selv opp igjen 💪☺️

AnonymBruker
Skrevet

Stadig vekk. 

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært helt ødelagt av å bli avvist etter sex. 

Anonymkode: aba7e...67e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine kjærlighetssorger har vært det. Har ikke vært sammen med noen  av dem. Får følelser på alt for merkelige måter til det. Jeg drømmer faktisk om folk. 1 av gangene fikk jeg følelser for en som viste meg interesse, men dette var en tyrker i Tyrkia. Alle andre gangene har det vært pga drømming. 
Han ene kjente jeg og etterhvert som vi brukte tid sammen, så ble jeg mer og mer meg selv igjen og han var ikke lenger den jeg var forelsket i igjen. 
tyrkern avviste jeg fordi jeg pga dårlig selvbilde og masse negativitet fra bekjente og familie. 
Nå er det en ny som jeg hadde en drøm om og jeg har likt han i 4 uker nå, nesten 30 år eldre. Så ja, jeg er ulykkelig forelsket hele tiden for det er liksom slike jeg ikke ser noen fremtid sammen med. Og det at jeg drømmer om dem betyr nok at det blir veldig ensidig. Han vet jo ingenting om det. 

Anonymkode: 4935b...f40

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, så gikk det ikke med han, men vet du hva? Det er flere fisk i havet, og vet du hva annet det fins i havet? Søppel.. Massevis. Og han er nok søppel om du ikke "får" han. 

Fokuser på ting som gjør deg glad en stund fremover og bygg deg selv opp igjen 💪☺️

Han er ikke søppel altså og han er en fantastisk person 🙂☺️

Han vet hvilke følelser jeg har for han siden jeg har vært ærlig mot han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det var ei som sa til meg at det ikke gikk an å ha kjærlighetssorg når man ikke har vært i sammen med noen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var ei som sa til meg at det ikke gikk an å ha kjærlighetssorg når man ikke har vært i sammen med noen. 

Det er isåfall kjærlighetssorg over en illusjon.

Anonymkode: 66d76...778

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, min verste kjærlighetssorg fikk jeg over en fyr jeg ikke egentlig var sammen med. Har kasta bort MYE tid på det der, snart tre år faktisk. Det vil ikke gi slipp, har ikke ord for hvor dritt lei jeg er av å tenke på han 24/7.

Anonymkode: 48f8d...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kraftig kjærlighetssorg i starten av tyveårene over han som nå er samboeren min. Vi var bare venner, men ganske sikre på at vi begge likte hverandre, men det ble aldri noe mer fordi ingen av oss var tøffe nok, og livet og min kjipe eks eglet seg innpå og kom i veien - jeg følte meg helt dust som følte en sånn sorg over det, men noe var det tydeligvis i det, for fem år senere skulle vi bli sammen, og fem år etter det igjen eier vi enebolig og venter barn. Vel verdt ventingen, han her.

Anonymkode: 9be9b...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Story of my life. 

Anonymkode: 0dd61...497

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...